Descripción:
Gale Group, 2000. Volume 1. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,4200grams, ISBN:9780787630423
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Detalles
- Título Encyclopedia of Major Marketing Campaigns
- Autor Thomas Riggs
- Encuadernación Tapa dura
- Edición annotated editio
- Editorial Thomson Gale
- Fecha de publicación December 1999
- ISBN 9780787630423
Más ejemplares
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Encyclopaedia of Major Marketing Campaigns (Volume 1)
de Riggs, T (Ed)
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787630423 / 078763042x
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
- Precio
-
EUR 32.35EUR 15.10 enviando a USA
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