Descripción:
Routledge, 2005-10-28. Paperback. Very Good. 8x5x1. This is an ex-library book with the usual stamps and markings. The covers are clean with light shelf wear and minor creasing to the corners. The spine remains free of creasing. The pages of this book are clean and unmarked. FAST SHIPPING & FREE TRACKING!
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The Marketing Research Guide Tapa blanda - 2005 - 2nd Edición
de Robert E. Stevens; David L. Loudon; Morris E. Ruddick
Detalles
- Título The Marketing Research Guide
- Autor Robert E. Stevens; David L. Loudon; Morris E. Ruddick
- Encuadernación Tapa blanda
- Número de edición 2nd
- Edición 2
- Páginas 442
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Routledge, New York, NY
- Fecha de publicación 2005-10
- Ilustrado Sí
- ISBN 9780789024176 / 0789024179
- Peso 1.5 libras (0.68 kg)
- Dimensiones 8.25 x 5.81 x 1.05 pulgadas (20.96 x 14.76 x 2.67 cm)
- Library of Congress subjects Marketing research
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2005003578
- Dewey Decimal Code 658.83
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The Marketing Research Guide
de Stevens, Robert E; Loudon, David L; Ruddick, Morris E; Wrenn, Bruce; Sherwood, Philip K
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780789024176 / 0789024179
- Cantidad disponible
- 1
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Johnson City, Tennessee, United States
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The Marketing Research Guide
de Stevens, Robert E.
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780789024176 / 0789024179
- Cantidad disponible
- 1
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-
Newport Coast, California, United States
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paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
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The Marketing Research Guide
de Robert E. Stevens
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780789024176 / 0789024179
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Paperback / softback. New. The Marketing Research Guide is the latest edition of Haworth's marketing research classic that now includes Internet sources of data, online surveys, and an added advanced statistical analysis chapter. Practitioners will find step-by-step instructions that will lead them through the complete marketing research process.
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The Marketing Research Guide, Second Edition
de Stevens, Robert E (Author)/ Loudon, David L (Author)/ Ruddick, Morris E (Author)/ Wrenn, Bruce (Author)/ Sherwood, Philip K (Author)
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780789024176 / 0789024179
- Cantidad disponible
- 1
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-
Exeter, Devon, United Kingdom
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EUR 87.83EUR 12.03 enviando a USA
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Haworth Pr Inc, 2005. Paperback. New. 2nd edition. 425 pages. 8.00x5.75x1.25 inches.
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