Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Perspectives on Practice and Meaning in Mathematics and Science Classrooms Tapa blanda - 2001
de D. Clarke (Editor)
Primera línea
Classrooms are complex social settings, and research that seeks to understand the learning that occurs in such settings must reflect and accommodate that complexity.
Detalles
- Título Perspectives on Practice and Meaning in Mathematics and Science Classrooms
- Autor D. Clarke (Editor)
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición Mathematics Educ
- Páginas 358
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Springer
- Fecha de publicación 2001-03-31
- ISBN 9780792369394 / 0792369394
- Peso 1.18 libras (0.54 kg)
- Dimensiones 9.3 x 6.26 x 0.81 pulgadas (23.62 x 15.90 x 2.06 cm)
- Dewey Decimal Code 510.71
Más ejemplares
Perspectives on Practice and Meaning in Mathematics and Science Classrooms
de D. Clarke
- Nuevo
- Estado
- New
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780792369394 / 0792369394
- Cantidad disponible
- 397
- Librería
-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
- Precio
-
EUR 171.37EUR 9.45 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Perspectives on Practice and Meaning in Mathematics and Science Classrooms.
Precio
EUR 171.37
EUR 9.45
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Perspectives on Practice and Meaning in Mathematics and Science Classrooms (Mathematics Education Library)
de Clarke, D. [Editor]
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- New
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780792369394 / 0792369394
- Cantidad disponible
- 5
- Librería
-
campbelltown, Florida, United States
- Precio
-
EUR 209.83EUR 9.45 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Springer. Paperback. New. 9x6x0.
Precio
EUR 209.83
EUR 9.45
enviando a USA