Descripción:
Springer-Verlag Publishing, 2001. 1. Hardcover. Good. Good++; Hardcover; Covers are still glossy with a few light handling-marks; Unblemished textblock edges; Minor handwriting to the title page, otherwise the endpapers and all text pages are clean and unmarked; The binding is excellent with a straight spine; This book will be shipped in a sturdy cardboard box with foam padding; Medium-Large Format (Quatro, 9.75" - 10.75" tall); Blue covers with title in red and white lettering; 2001, Springer-Verlag Publishing; 862 pages; "Principles of Forecasting: A Handbook for Researchers and Practitioners (International Series in Operations Research & Management Science, 30)," by J.S. Armstrong.
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Principles of Forecasting: A Handbook for Researchers and Practitioners Tapa dura - 2001 - 1st Edición
de J. S. Armstrong (Editor)
Primera línea
The "Introduction" sets the stage for forecasting by explaining its uses and how it relates to planning.
Detalles
- Título Principles of Forecasting: A Handbook for Researchers and Practitioners
- Autor J. S. Armstrong (Editor)
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 850
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Springer
- Fecha de publicación 2001-05-31
- Ilustrado Sí
- Features Bibliography, Illustrated, Index
- ISBN 9780792379300 / 0792379306
- Peso 3.8 libras (1.72 kg)
- Dimensiones 10.2 x 7.3 x 2.2 pulgadas (25.91 x 18.54 x 5.59 cm)
- Library of Congress subjects Forecasting, Business forecasting
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 00058719
- Dewey Decimal Code 003.2
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Principles of Forecasting: A Handbook for Researchers and Practitioners (International Series in Operations Research & Management Science, 30)
de J.S. Armstrong
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- First
- Estado
- Usado - Bien
- Edición
- 1
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780792379300 / 0792379306
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Bellingham, Washington, United States
- Precio
-
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Principles of Forecasting: A Handbook for Researchers and Practitioners (International Series in Operations Research & Management Science, 30)
de Armstrong, J.S. [Editor]
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780792379300 / 0792379306
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
San Diego, California, United States
- Precio
-
EUR 307.01EUR 5.09 enviando a USA
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Springer, 2001-05-31. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
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Principles of Forecasting: A Handbook for Researchers and Practitioners
de Jon Scott Armstrong
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780792379300 / 0792379306
- Cantidad disponible
- 309
- Librería
-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
- Precio
-
EUR 518.27EUR 9.48 enviando a USA
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Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Principles of Forecasting: A Handbook for Researchers and Practitioners.
Precio
EUR 518.27
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Principles of Forecasting - A Handbook for Researchers and Practitioners (International Series in Operations Research & Management Science)
de J. Scott Armstrong
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780792379300 / 0792379306
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 660.11EUR 11.86 enviando a USA
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Descripción:
Springer, 2000. Hardcover. New. 1st edition. 864 pages. 10.25x7.50x1.75 inches.
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EUR 11.86
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