Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Cognition and Instruction: Twenty-Five Years of Progress Tapa blanda - 2001
de Sharon M. Carver (Editor); David Klahr (Editor)
Detalles
- Título Cognition and Instruction: Twenty-Five Years of Progress
- Autor Sharon M. Carver (Editor); David Klahr (Editor)
- Encuadernación Tapa blanda
- Páginas 556
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Psychology Press, Mahwah, New Jersey
- Fecha de publicación April 1, 2001
- ISBN 9780805838244 / 0805838244
- Peso 1.96 libras (0.89 kg)
- Dimensiones 8.9 x 5.94 x 1.37 pulgadas (22.61 x 15.09 x 3.48 cm)
- Library of Congress subjects Cognition, Learning, Psychology of
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 84645803
- Dewey Decimal Code 370.15
Reseñas en medios
Citas
- Reference and Research Bk News, 08/01/2001, Page 180
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Cognition and Instruction: Twenty-Five Years of Progress (Carnegie Mellon Symposia on Cognition Series)
de Carver, S. M. & Klahr, D. (eds)
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780805838244 / 0805838244
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
- Precio
-
EUR 7.30EUR 15.10 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Lawrence Erlbaum Associates, 2001. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1000grams, ISBN:9780805838244
Precio
EUR 7.30
EUR 15.10
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Cognition and Instruction: Twenty-five Years of Progress (Carnegie Mellon Symposia on Cognition Series)
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780805838244 / 0805838244
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Frederick, Maryland, United States
- Precio
-
EUR 8.92EUR 3.77 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Psychology Press. Used - Very Good. Very Good condition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 8.92
EUR 3.77
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Cognition and Instruction : Twenty-Five Years of Progress
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780805838244 / 0805838244
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 9.00Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Taylor & Francis Group. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 9.00
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Cognition and Instruction: Twenty-five Years of Progress (Carnegie Mellon Symposia on Cognition Series)
de Editor-Sharon M. Carver; Editor-David Klahr
- Usado
- good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780805838244 / 0805838244
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 9.82Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Psychology Press, 2001-04-01. Paperback. Good.
Precio
EUR 9.82
Envío gratuito a USA
Cognition and Instruction: Twenty-five Years of Progress
de Carver, Sharon M.; Klahr, David (eds.)
- Usado
- very good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Very Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780805838244 / 0805838244
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Didcot, Oxfordshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 30.88EUR 11.25 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Mahwah, New Jersey: Lawrence Erlbaum, 2001. Paperback. Superficial marks on covers. Light crease on spine. Leading corners, edges and spine ends are slightly bumped. Binding is intact, contents are clean and clear. AM. Paperback. Very Good. Used.
Precio
EUR 30.88
EUR 11.25
enviando a USA
Cognition and Instruction _ Twenty-Five Years of Progress
de Carver, Sharon M.; Klahr, David
- Usado
- very good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Very good
- Edición
- Paperback Octavo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780805838244 / 0805838244
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Paris, France
- Precio
-
EUR 30.00EUR 6.00 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Mahwah, New Jersey: Lawrence Erlbaum, 2001. Paperback Octavo. Paperback. Very good. illustrated wraps, 522 pp.
Precio
EUR 30.00
EUR 6.00
enviando a USA
Cognition and Instruction Twenty-Five Years of Progress
de Carver, Sharon M. & David Klahr
- Usado
- Tapa blanda
- First
- Estado
- Usado - Good+
- Edición
- 1st Edition (Unstated); First Printing
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780805838244 / 0805838244
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Highland, New York, United States
- Precio
-
EUR 33.01Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
USA: Psychology Press. Good+. 2001. 1st Edition (Unstated); First Printing. Paperback. 0805838244 . Underlining and markings in pen. Dog-earing to a few pages. Very Good overall condition otherwise. No other noteworthy defects. No writing.; Carnegie Mellon Symposia On Cognition Series; 5.94 X 1.37 X 8.9 inches; 522 pages .
Precio
EUR 33.01
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
COGNITION AND INSTRUCTION; TWENTY-FIVE YEARS OF PROGRESS
de Carver, Sharon M. & Klahr, David
- Usado
- Aceptable
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Fine
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780805838244 / 0805838244
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Calumet, Michigan, United States
- Precio
-
EUR 63.72EUR 4.68 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Mahwah, NJ, U.S.A.: Lawrence Erlbaum Associates, 2001. Soft cover. Fine/No Dust Jacket. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. (26)522pp. References. Index. Clean & unmarked.
Precio
EUR 63.72
EUR 4.68
enviando a USA
Cognition and Instruction: Twenty-five Years of Progress
de Sharon M. Carver
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- New
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780805838244 / 0805838244
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
-
EUR 97.73EUR 11.79 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Paperback / softback. New. Designed both to chronicle the advances in the field linking cognitive psychology and instructional design and to present challenges for the future, this volume addresses issues of content, process and context of learning.
Precio
EUR 97.73
EUR 11.79
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Cognition and Instruction: Twenty-five Years of Progress
de Carver, Sharon M. (Edited by)/ Klahr, David (Edited by)
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- New
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780805838244 / 0805838244
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 104.86EUR 11.84 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Lawrence Erlbaum Assoc Inc, 2001. Paperback. New. 1st edition. 522 pages. 9.00x6.00x1.25 inches.
Precio
EUR 104.86
EUR 11.84
enviando a USA