Ir al contenido

The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America Tapa dura - 2012 - 1st Edición

de Richard K. Popp


Detalles

  • Título The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America
  • Autor Richard K. Popp
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 232
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial LSU Press, Baton Rouge
  • Fecha de publicación 2012-05-16
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Dust Cover, Illustrated, Index, Table of Contents
  • ISBN 9780807142844 / 0807142840
  • Peso 1.05 libras (0.48 kg)
  • Dimensiones 9.1 x 6.1 x 0.9 pulgadas (23.11 x 15.49 x 2.29 cm)
  • Temas
    • Aspects (Academic): Historical
    • Chronological Period: 20th Century
  • Library of Congress subjects United States - Social life and customs, Tourism - United States - Marketing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2011039647
  • Dewey Decimal Code 659.199

Reseñas en medios

Citas

  • Choice, 12/01/2012, Page 0
  • Chronicle of Higher Education, 06/08/2012, Page 16

Acerca del autor

Richard K. Popp is assistant professor of media studies at the University of Wisconsin--Milwaukee.

Ir arriba

Más ejemplares

The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America

de Popp, Richard K

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780807142844 / 0807142840
Cantidad disponible
1
Librería
WVC, Utah, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 21.21
EUR 4.72 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Louisiana State Uuniversity Press, 2012-05-15. hardcover. Good. 5x0x9. Ex-library book with typical stickers and stampings. Priority Mail is available on this item. No international shipping.
Precio
EUR 21.21
EUR 4.72 enviando a USA
The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America

The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America

de Popp, Richard K.

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
  • Firmado
  • First
Estado
Usado - Aceptable
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780807142844 / 0807142840
Cantidad disponible
1
Librería
Lansdowne, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 40.62
EUR 4.44 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Baton Rouge: Louisiana State University Press, 2012. Hardcover. Fine/fine. ix, [3], 204 p.: illustrations; 24 cm. Red cloth with gilt spine title. Illustrated dust jacket. Inscribed by the author on the front free endpaper, June 2012. In The Holiday Makers, "the magazine industry serves as a window into postwar media and consumer society, showing how the dynamics of market research and commercial print culture helped shape ideas about place, mobility, and leisure. . . . Ultimately, Popp contends, the selling of tourism in postwar America played an early, integral role in the shift toward lifestyle marketing, an experiential service economy, and contributed to escalating levels of social inequality." -- dust jacket. Book is in Fine Condition: clean and tight. Dust jacket is in Fine Condition: clean and bright (the light random spotting is printed--every copy has this).
Precio
EUR 40.62
EUR 4.44 enviando a USA
The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America

de Popp, Richard L.

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780807142844 / 0807142840
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 52.42
EUR 11.98 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Louisiana State Univ Pr, 2012. Hardcover. New. 1st edition. 256 pages. 9.50x6.75x0.75 inches.
Precio
EUR 52.42
EUR 11.98 enviando a USA
The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America

de Popp, Richard K.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780807142844 / 0807142840
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.76
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 75.76
Envío gratuito a USA