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Paperback. Very Good.
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Best Practices in Customer Service Tapa blanda - 1999 - 1st Edición
de Ron Zemke; John A. Woods (Editor)
Detalles
- Título Best Practices in Customer Service
- Autor Ron Zemke; John A. Woods (Editor)
- Encuadernación Tapa blanda
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 425
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Amacom, Saranac Lake, New York, U.S.A
- Fecha de publicación 1999-01
- ISBN 9780814470282 / 0814470289
- Peso 2.21 libras (1.00 kg)
- Dimensiones 11.04 x 8.34 x 1.16 pulgadas (28.04 x 21.18 x 2.95 cm)
- Library of Congress subjects Customer services
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 98-31888
- Dewey Decimal Code 658.812
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Best Practices in Customer Service
de Zemke
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814470282 / 0814470289
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- Bien
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- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814470282 / 0814470289
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Best Practices in Customer Service
de Zemke, Ron
- Usado
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Best Practices in Customer Service
de Zemke, Ron
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de Ron Zemke; Editor-John A. Woods
- Usado
- Bien
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AMACOM, 1999-01-25. Paperback. Good.
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de Zemke, Ron
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de Zemke, Ron
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814470282 / 0814470289
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Frederick, Maryland, United States
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AMACOM. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
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de Ron Zemke
- Usado
- Tapa blanda
- First
- Estado
- Usado - Good Condition
- Edición
- [ Edition: first ]
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814470282 / 0814470289
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Descripción:
[ Edition: first ]. Good Condition. [ No Hassle 30 Day Returns ][ Ships Daily ] [ Underlining/Highlighting: NONE ] [ Writing: NONE ] Publisher: AMACOM Pub Date: 1/25/1999 Binding: Paperback Pages: 425
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