Descripción:
Routledge. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
![Teaching Mathematics: Toward a Sound Alternative](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/986/322/9780815322986.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Teaching Mathematics: Toward a Sound Alternative Tapa blanda - 1996
de Brent Davis
Detalles
- Título Teaching Mathematics: Toward a Sound Alternative
- Autor Brent Davis
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición 1st Edition
- Páginas 356
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Routledge, New York
- Fecha de publicación 1996-03-01
- Features Bibliography, Index
- ISBN 9780815322986 / 0815322984
- Peso 0.94 libras (0.43 kg)
- Dimensiones 7.86 x 6.16 x 0.9 pulgadas (19.96 x 15.65 x 2.29 cm)
- Library of Congress subjects Mathematics - Study and teaching
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 96001697
- Dewey Decimal Code 327
Más ejemplares
![Teaching Mathematics : Toward a Sound Alternative](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/986/322/9780815322986.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Teaching Mathematics : Toward a Sound Alternative
de Davis, Brent
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780815322986 / 0815322984
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 9.93Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 9.93
Envío gratuito a USA
![Teaching Mathematics (Critical Education Practice)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/986/322/9780815322986.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Teaching Mathematics (Critical Education Practice)
de Davis, Brent
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780815322986 / 0815322984
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 49.00Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 49.00
Envío gratuito a USA
![Teaching Mathematics: Toward a Sound Alternative](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/986/322/9780815322986.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Teaching Mathematics: Toward a Sound Alternative
de Brent Davis
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780815322986 / 0815322984
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
-
EUR 63.40EUR 11.93 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Paperback / softback. New. A presentation of ideas for the teaching of mathematics which encourages students to draw on their own knowledge and understanding of the subject, making the teaching and learning of mathematics a collaborative effort.
Precio
EUR 63.40
EUR 11.93
enviando a USA
![Teaching Mathematics: Toward a Sound Alternative](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/643/740/1414740643.0.m.jpg)
Teaching Mathematics: Toward a Sound Alternative
de Brent Davis
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780815322986 / 0815322984
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
-
EUR 71.06EUR 11.93 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Paperback / softback. New. A presentation of ideas for the teaching of mathematics which encourages students to draw on their own knowledge and understanding of the subject, making the teaching and learning of mathematics a collaborative effort.
Precio
EUR 71.06
EUR 11.93
enviando a USA
![Teaching Mathematics: Toward a Sound Alternative](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/986/322/9780815322986.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Teaching Mathematics: Toward a Sound Alternative
de Davis, Brent (Author)
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780815322986 / 0815322984
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 74.87EUR 11.99 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Routledge, 1996. Paperback. New. 324 pages. 8.75x5.75x1.00 inches.
Precio
EUR 74.87
EUR 11.99
enviando a USA
![Teaching Mathematics: Toward a Sound Alternative](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/986/322/9780815322986.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Teaching Mathematics: Toward a Sound Alternative
de Davis, Brent (Author)
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780815322986 / 0815322984
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 87.69EUR 11.99 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Routledge, 1996. Paperback. New. 324 pages. 8.75x5.75x1.00 inches.
Precio
EUR 87.69
EUR 11.99
enviando a USA
![Teaching Mathematics (Critical Education Practice)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/986/322/9780815322986.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Teaching Mathematics (Critical Education Practice)
de Davis, Brent
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780815322986 / 0815322984
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
San Diego, California, United States
- Precio
-
EUR 84.67EUR 5.15 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Routledge, 1997-07-14. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 84.67
EUR 5.15
enviando a USA
![Teaching Mathematics: Towards a Sound Alternative](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/986/322/9780815322986.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Teaching Mathematics: Towards a Sound Alternative
de Davis, Brent
- Usado
- Aceptable
- Tapa blanda
- First
- Estado
- Usado - Aceptable
- Edición
- First Edition
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780815322986 / 0815322984
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Hygiene, Colorado, United States
- Precio
-
EUR 112.24EUR 14.13 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
New York: Garland Press, 1996. Scholarly text presents a detailed unconventional study which addresses the question of how mathematics teaching can be reformed to better suit current academic and social climates. Text draws on recent developments in diverse fields as continental and pragmatic philosophy, enactivist thought, critical discourse, cognitive theory, evolution, ecology, and mathematics. 324 pgs.. First Edition. Soft Cover. Fine. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. .
Precio
EUR 112.24
EUR 14.13
enviando a USA