Ir al contenido

Social Media Measurement and Management: Entrepreneurial Digital Analytics
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Social Media Measurement and Management: Entrepreneurial Digital Analytics Tapa dura -

de Jeremy Harris Lipschultz


Detalles

  • Título Social Media Measurement and Management: Entrepreneurial Digital Analytics
  • Autor Jeremy Harris Lipschultz
  • Encuadernación Tapa dura
  • Páginas 320
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge
  • Features Bibliography, Glossary, Index
  • ISBN 9780815363903 / 0815363907
  • Peso 1.55 libras (0.70 kg)
  • Dimensiones 9.1 x 7 x 0.9 pulgadas (23.11 x 17.78 x 2.29 cm)
  • Library of Congress subjects Marketing research, Social sciences - Network analysis
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2019008486
  • Dewey Decimal Code 302.23

Acerca del autor

Jeremy Harris Lipschultz holds the Peter Kiewit Distinguished Professorship in the UNO Social Media Lab and School of Communication, University of Nebraska at Omaha. He is Book Review Editor for Journalism & Mass Communication Educator. His Social Media Communication: Concepts, Practices, Data, Law and Ethics (2018, 2015) textbook integrates theory and practice. Lipschultz's Rural Futures Institute project with Purdue University and the University of Nebraska-Lincoln is developing best practices for smaller communities to leverage broadband technologies and social media. Lipschultz received the AIM Institute College Tech Educator of the Year award in 2017, and was Omaha Press Club Journalism Educator of the Year in 2016. He has been a Huffington Post contributor, and currently blogs on LinkedIn.

Connect with @JeremyHL #SMMM2020 on Twitter, follow his Facebook pages, and send questions to: jeremy.lipschultz@gmail.com.

Ir arriba

Más ejemplares

Social Media Measurement and Management: Entrepreneurial Digital Analytics
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Social Media Measurement and Management: Entrepreneurial Digital Analytics

de Jeremy Harris Lipschultz

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780815363903 / 0815363907
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 159.99
EUR 11.84 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. New.
Precio
EUR 159.99
EUR 11.84 enviando a USA
Social Media Measurement and Management: Entrepreneurial Digital Analytics
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Social Media Measurement and Management: Entrepreneurial Digital Analytics

de Lipschultz, Jeremy Harris

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780815363903 / 0815363907
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 189.89
EUR 11.90 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2019. Hardcover. New. 319 pages. 9.25x7.25x1.00 inches.
Precio
EUR 189.89
EUR 11.90 enviando a USA