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Brand Aid: Shopping Well to Save the World
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Brand Aid: Shopping Well to Save the World Tapa dura - 2011

de Lisa Ann Richey; Stefano Ponte


Detalles

  • Título Brand Aid: Shopping Well to Save the World
  • Autor Lisa Ann Richey; Stefano Ponte
  • Encuadernación Tapa dura
  • Páginas 288
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial University of Minnesota Press
  • Fecha de publicación 2011-03
  • Ilustrado
  • ISBN 9780816665457 / 0816665451
  • Peso 0.9 libras (0.41 kg)
  • Dimensiones 8.5 x 5.5 x 0.9 pulgadas (21.59 x 13.97 x 2.29 cm)
  • Library of Congress subjects Social entrepreneurship, Social responsibility of business
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2010044990
  • Dewey Decimal Code 361.26

Acerca del autor

Lisa Ann Richey is professor of international development studies at Roskilde University. She is the author of Population Politics and Development: From the Policies to the Clinics. Stefano Ponte is senior researcher at the Danish Institute for International Studies. He is the coauthor of Trading Down: Africa, Value Chains, and the Global Economy and The Coffee Paradox: Global Markets, Commodity Trade, and the Elusive Promise of Development.
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de Richey, Lisa Ann

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780816665457 / 0816665451
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 136.64
Envío gratuito a USA

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
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