Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Screen Traffic: Movies, Multiplexes, and Global Culture Tapa dura - 2003
de Charles R. Acland
Descripción de contraportada
"Drawing upon economic data, promotional material, fandom, and the trade press, Charles R. Acland takes his study of contemporary cinema culture into the busy intersection of debates about post-national and post-cinematic audiences. Acland assesses the cross-marketed media landscape--megaplexes, television, videotapes, DVDs, fast-food, music, and the web--and deftly maps the global consequences of traffic across these new forms of mobilized visuality."--Anne Friedberg, University of Southern California
Detalles
- Título Screen Traffic: Movies, Multiplexes, and Global Culture
- Autor Charles R. Acland
- Encuadernación Tapa dura
- Páginas 352
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Duke University Press
- Fecha de publicación 2003-11
- Ilustrado Sí
- Features Bibliography, Illustrated, Index, Maps
- ISBN 9780822331759 / 0822331756
- Peso 1.34 libras (0.61 kg)
- Dimensiones 9.2 x 6.38 x 1.1 pulgadas (23.37 x 16.21 x 2.79 cm)
- Library of Congress subjects Culture in motion pictures, Motion picture audiences
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2003005050
- Dewey Decimal Code 302.234
Reseñas en medios
Citas
- Choice, 05/01/2004, Page 1672
Acerca del autor
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Screen Traffic: Movies, Multiplexes, and Global Culture
de Acland, Charles R.
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780822331759 / 0822331756
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 78.08Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 78.08
Envío gratuito a USA