Ir al contenido

Teaching Practices and Student Achievement: Report of First-Year Findings from
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Teaching Practices and Student Achievement: Report of First-Year Findings from the 'Mosaic' Study of Systemic Initiatives in Mathematics and Science Tapa blanda - 2000 - 1st Edición

de Stephen P. Klein


Primera línea

Many of the mathematics and science education reforms that are currently under way in the United States seek to improve achievement by fostering classroom practices designed to enhance the development of critical thinking and problem-solving skills, particular among low-income and minority students.

Detalles

  • Título Teaching Practices and Student Achievement: Report of First-Year Findings from the 'Mosaic' Study of Systemic Initiatives in Mathematics and Science
  • Autor Stephen P. Klein
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 84
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial RAND Corporation
  • Fecha de publicación September 25, 2000
  • ISBN 9780833028792 / 0833028790
  • Peso 0.34 libras (0.15 kg)
  • Dimensiones 9 x 6 x 0.22 pulgadas (22.86 x 15.24 x 0.56 cm)
  • Nivel de lectura 1470
  • Library of Congress subjects Academic achievement - United States, Science - Study and teaching - United States
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2001274621
  • Dewey Decimal Code 370.733
Ir arriba

Más ejemplares

Teaching Practices and Student Achievement: Report of First-Year Findings from the...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Teaching Practices and Student Achievement: Report of First-Year Findings from the 'Mosaic' Study of Systemic Initiatives in Mathematics and Science

de Robyn, Abby; Hamilton, Laura [Contributor]; Klein, Stephen [Contributor]; McCaffrey, Daniel [Contributor]; Stecher, Brian [Contributor];

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780833028792 / 0833028790
Cantidad disponible
777
Librería
Fairfax Station, Virginia, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.51
EUR 3.77 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Rand Publishing, 2000-11-09. Paperback. New.
Precio
EUR 18.51
EUR 3.77 enviando a USA
Teaching Practices and Student Achievement: Report of First-Year Findings from the...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Teaching Practices and Student Achievement: Report of First-Year Findings from the 'Mosaic' Study of Systemic Initiatives in Mathematics and Science

de Robyn, Abby; Hamilton, Laura [Contributor]; Klein, Stephen [Contributor]; McCaffrey, Daniel [Contributor]; Stecher, Brian [Contributor];

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780833028792 / 0833028790
Cantidad disponible
777
Librería
Fairfax Station, Virginia, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.95
EUR 3.77 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Rand Publishing, 2000-11-09. Paperback. Like New.
Precio
EUR 18.95
EUR 3.77 enviando a USA
Teaching Practices and Student Achievement: Report of First-year Findings from the...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Teaching Practices and Student Achievement: Report of First-year Findings from the "Mosaic" Study of Systemic Initiatives in Mathematics and Science

de Stephen P. Klein

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780833028792 / 0833028790
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 26.83
EUR 11.92 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New.
Precio
EUR 26.83
EUR 11.92 enviando a USA
Teaching Practices and Student Achievement: Report of First-Year Findings from the 'Mosaic' Study...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Teaching Practices and Student Achievement: Report of First-Year Findings from the 'Mosaic' Study of Systemic Initiatives in Mathematics and Science

de Klein, Stephen/ Hamilton, Laura/ McCaffrey, Daniel/ Stecher, Brian/ Robyn, Abby/ Burroughs, Delia

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780833028792 / 0833028790
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 29.80
EUR 11.98 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Rand Corp, 2000. Paperback. New. 1st edition. 84 pages. 8.75x5.75x0.25 inches.
Precio
EUR 29.80
EUR 11.98 enviando a USA
Teaching Practices and Student Achievement: Report of First-Year Findings from the 'Mosaic' Study...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Teaching Practices and Student Achievement: Report of First-Year Findings from the 'Mosaic' Study of Systemic Initiatives in Mathematics and Science

de Klein, Stephen

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780833028792 / 0833028790
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 48.20
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 48.20
Envío gratuito a USA