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Managing creatively;: A very practical guide in two volumes, Tapa dura - 1971

de Pollock, Ted


Detalles

  • Título Managing creatively;: A very practical guide in two volumes,
  • Autor Pollock, Ted
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición First
  • Editorial Cahners Books, Boston
  • Fecha de publicación 1971
  • ISBN 9780843607178
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Más ejemplares

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Managing creatively;: A very practical guide in two volumes,

de Ted Pollock

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780843607178 / 0843607173
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 19.47
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Cahners Books, 1971. Hardcover. Good.
Precio
EUR 19.47
Envío gratuito a USA
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Managing Creatively: A Very Practical Guide in Two Volumes - Managing Yourself Creatively, Managing Others Creatively

de Pollock, Ted

  • Usado
  • near fine
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Near Fine
Edición
1st Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780843607178 / 0843607173
Cantidad disponible
1
Librería
Moose Jaw, Saskatchewan, Canada
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.49
EUR 17.08 enviando a USA

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Descripción:
Boston, MA, USA: Cahners Books / Cahners Publishing Co., Inc., 1971. 1st Edition . Hardcover. Near Fine. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. Lewis, Ray. Vol. 1 - x, 169pp. Vol. 2 - 154pp. Blackline caricature illustrations. Black cloth w crisp white lettering on cover and spine, black relief lettering on spine. No wear to covers or spine. Bindings square and sound. Original slipcase is structurally sound showing surface scuff to all sides. Resting upon a firm foundation of four highly personal convictions, or perhaps prejudices, the emphasis in these books is on the human element in management because the need for men and women who can manage others effectively will never diminish.
Precio
EUR 20.49
EUR 17.08 enviando a USA