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The Brand Marketing Book
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The Brand Marketing Book Tapa dura - 1999 - 1st Edición

de Joe Marconi; American Marketing Association


Información de la editorial

Joe Marconi explores the basics of brand marketing, the tailoring of marketing efforts to further the name and equity of a specific brand and examines practical brand-building techniques and issues that concern company identity.

Primera línea

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Detalles

  • Título The Brand Marketing Book
  • Autor Joe Marconi; American Marketing Association
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 247
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial McGraw-Hill Companies, Lincolnwood, Illinois, U.S.A.
  • Fecha de publicación November 11, 1999
  • ISBN 9780844222578 / 0844222577
  • Peso 1.1 libras (0.50 kg)
  • Dimensiones 9.29 x 6.28 x 0.9 pulgadas (23.60 x 15.95 x 2.29 cm)
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 99023371
  • Dewey Decimal Code 658.827
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The Brand Marketing Book

de Marconi, Joe

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780844222578 / 0844222577
Cantidad disponible
1
Librería
Chicago, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.01
EUR 2.83 enviando a USA

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Descripción:
McGraw-Hill, 1999-11-11. Hardcover. Very Good. 0.9000 in x 9.2900 in x 6.2800 in.
Precio
EUR 2.01
EUR 2.83 enviando a USA
The Brand Marketing Book: Creating, Managing and Extending the Value of Your Brand
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The Brand Marketing Book: Creating, Managing and Extending the Value of Your Brand

de Marconi, J.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780844222578 / 0844222577
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.07
EUR 15.10 enviando a USA

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Descripción:
NTC Business Books, 2000. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Dust Jacket in fair condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,700grams, ISBN:9780844222578
Precio
EUR 5.07
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The Brand Marketing Book: Creating, Managing and Extending the Value of Your Brand
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de Marconi, J.

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  • Tapa dura
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Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780844222578 / 0844222577
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.07
EUR 15.10 enviando a USA

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Descripción:
NTC Business Books, 2000. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. Dust Jacket in fair condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,700grams, ISBN:9780844222578
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EUR 5.07
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The Brand Marketing Book: Creating, Managing, and Extending the Value of Your Brand
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de Marconi, J.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780844222578 / 0844222577
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.99
EUR 15.10 enviando a USA

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Descripción:
NTC Business Books, 2000. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Book contains pen & pencil markings. In poor condition, suitable as a reading copy. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,700grams, ISBN:9780844222578
Precio
EUR 6.99
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The Brand Marketing Book : Creating, Managing and Extending the Value of Your Brand

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de Joe Marconi

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Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780844222578 / 0844222577
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Seattle, Washington, United States
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McGraw-Hill Companies, The, 1999. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 5.81
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The Brand Marketing Book : Creating, Managing and Extending the Value of Your Brand
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de Marconi, Joe

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Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780844222578 / 0844222577
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Librería
Mishawaka, Indiana, United States
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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McGraw-Hill Companies, The. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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de Marconi, Joe

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780844222578 / 0844222577
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.31
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McGraw-Hill Companies, The. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.31
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de Joe Marconi

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  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780844222578 / 0844222577
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.50
Envío gratuito a USA

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Descripción:
McGraw-Hill, 1999-11-11. Hardcover. Good.
Precio
EUR 7.50
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de Marconi, Joe

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780844222578 / 0844222577
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.47
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McGraw-Hill Companies, The. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 8.47
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