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How to Win Customers and Keep Them for Life Tapa dura - 1990

de Leboeuf, Michael


Detalles

  • Título How to Win Customers and Keep Them for Life
  • Autor Leboeuf, Michael
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición First Edition
  • Idioma ENG
  • Editorial Piatkus Books, London England
  • Fecha de publicación 1990
  • ISBN 9780861889709
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Más ejemplares

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How to Win Customers and Keep Them for Life

de LeBoeuf, Michael

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780861889709 / 0861889703
Cantidad disponible
4
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.78
EUR 10.15 enviando a USA

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 2.78
EUR 10.15 enviando a USA
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How to Win Customers and Keep Them For Life

de Michael LeBoeuf

  • Usado
  • near fine
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Near Fine
Edición
First Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780861889709 / 0861889703
Cantidad disponible
1
Librería
east Sussex, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.84
EUR 21.31 enviando a USA

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Descripción:
London England: Piatkus, 1990. Small crease to back of cloth. This book shows you how to improve all aspects of winning, servicing and keeping customers. it gives basic selling information and strategies. it also advises on how to handle complaints or problems in a way that will keep customers satisfied. Finally, the book suggests different ways that managers can keep their workers motivated and committed. 191 pp.. First Edition. Cloth. Near Fine/Very Good. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. Hardback.
Precio
EUR 11.84
EUR 21.31 enviando a USA