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The Quest for Loyalty Creating Value Through Partnerships (Harvard Business
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The Quest for Loyalty Creating Value Through Partnerships (Harvard Business Review Book Series,) Tapa dura - 1996

de Reichheld, Frederick F (Editor), and Cook, Scott D (Introduction by)


Información de la editorial

This collection of articles and interviews from the Harvard Business Review, should help business leaders understand, integrate and manage the various dimensions of loyalty in their compaines. The book also features contributions from authors such as Hamel, Prahalad, Porter, Handy and Drucker. It demonstrates a need for understanding loyalty from customers, investors, employees and strategists.

Detalles

  • Título The Quest for Loyalty Creating Value Through Partnerships (Harvard Business Review Book Series,)
  • Autor Reichheld, Frederick F (Editor), and Cook, Scott D (Introduction by)
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición First Printing
  • Idioma ENG
  • Editorial Harvard Business School Press, Boston, MA
  • Fecha de publicación November 1996
  • ISBN 9780875847450
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Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnership (Harvard Business Review Book Series,)

Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnership (Harvard Business Review Book Series,)

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875847450 / 0875847455
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.17
EUR 10.13 enviando a USA

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 1.17
EUR 10.13 enviando a USA
Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnership (Harvard Business Review Book Series,)

Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnership (Harvard Business Review Book Series,)

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875847450 / 0875847455
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.17
EUR 10.13 enviando a USA

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Descripción:
Hardback. Good.
Precio
EUR 1.17
EUR 10.13 enviando a USA
The Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnerships (Harvard Business Review Book)
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The Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnerships (Harvard Business Review Book)

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780875847450 / 0875847455
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.73
EUR 2.84 enviando a USA

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Harvard Business Review Press. Used - Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofit job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Precio
EUR 2.73
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The Quest for Loyalty (Hardcover, 1996)
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The Quest for Loyalty (Hardcover, 1996)

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - VERY_GOOD
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875847450 / 0875847455
Cantidad disponible
1
Librería
Gilbertsville, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.25
EUR 4.11 enviando a USA

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Descripción:
Hardcover. VERY_GOOD.
Precio
EUR 4.25
EUR 4.11 enviando a USA
The Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnerships (Harvard Business Review Book)
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The Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnerships (Harvard Business Review Book)

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780875847450 / 0875847455
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.13
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 5.13
EUR 3.77 enviando a USA
The Quest for Loyalty : Creating Value Through Partnership

The Quest for Loyalty : Creating Value Through Partnership

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875847450 / 0875847455
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.50
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 1996. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.50
Envío gratuito a USA
The Quest for Loyalty Creating Value Through Partnership
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The Quest for Loyalty Creating Value Through Partnership

de Reichheld, Frederick F. (editor)

  • Usado
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Very Good in Very Good dust jacket
Edición
First Printing
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875847450 / 0875847455
Cantidad disponible
1
Librería
Cooperstown, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.56
EUR 7.09 enviando a USA

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Boston, MA: Harvard Business School Press. Very Good in Very Good dust jacket. 1996. First Printing. Hardcover. 0875847455 .
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EUR 7.56
EUR 7.09 enviando a USA
The Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnerships (Harvard Business Review Book)
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The Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnerships (Harvard Business Review Book)

de Editor-Frederick F. Reichheld; Introduction-Scott D. Cook

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875847450 / 0875847455
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.45
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Harvard Business Press, 1996-11-01. Hardcover. Good.
Precio
EUR 8.45
Envío gratuito a USA
The Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnerships (Harva rd Business Review Book)

The Quest for Loyalty: Creating Value Through Partnerships (Harva rd Business Review Book)

de Frederick F. Reichheld

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875847450 / 0875847455
Cantidad disponible
1
Librería
Wellington, New Zealand
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.19
EUR 20.81 enviando a USA

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Very Good. 6.25 x 1.5 x 10 inches. Hardcover. 1996. 278 pages. <br>Essays consider customer loyalty and the need for businesses to add evaluations, valuable services, and an understa nding of what each customer means in dollars and cents Editorial Reviews From Booklist As U.S. consumers are turning inward to r ediscover spiritual values, major U.S. corporations seem to be un dertaking ... .
Precio
EUR 6.19
EUR 20.81 enviando a USA
The quest for loyalty : creating value through partnership
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The quest for loyalty : creating value through partnership: A Harvard business review book

de Reichheld, Frederick F.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very good condition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875847450 / 0875847455
Cantidad disponible
1
Librería
Readville, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.12
EUR 4.63 enviando a USA

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Descripción:
Boston, MA: Harvard Business School Press, c1996. Hardcover. Very good condition/good. 278pp. 24 cm.
Precio
EUR 15.12
EUR 4.63 enviando a USA