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Creating Value in the Network Economy
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Creating Value in the Network Economy Tapa dura - 1999

de Tapscott, Don


Información de la editorial

This text explores all aspects of the networked business world, from the importance of trust in the virtual organization to the changing nature of customer relationships, to ways that companies can generate value through their intellectual assets.

Primera línea

The next wave of economic growth is going to come from knowledge-based businesses.

Detalles

  • Título Creating Value in the Network Economy
  • Autor Tapscott, Don
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición [ Edition: First
  • Páginas 229
  • Idioma ENG
  • Editorial Harvard Business School Press, New Delhi
  • Fecha de publicación May 1999
  • ISBN 9780875849119
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Creating Value in the Network Economy
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Creating Value in the Network Economy

de Don Tapscott

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780875849119 / 0875849113
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.83
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Good condition. Very Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 4.83
EUR 3.77 enviando a USA
Creating Value in the Network Economy (Harvard Business Review Book)
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Creating Value in the Network Economy (Harvard Business Review Book)

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875849119 / 0875849113
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.04
EUR 11.34 enviando a USA

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Descripción:
Harvard Business School Press, 1999. Hardcover. Very Good. Slight signs of wear on the cover. Edition 1999. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
Precio
EUR 5.04
EUR 11.34 enviando a USA
Creating Value in the Network Economy
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Creating Value in the Network Economy

de Tapscott, Don [Editor]

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875849119 / 0875849113
Cantidad disponible
1
Librería
Cincinnati, Ohio, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.21
EUR 3.31 enviando a USA

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 1999-05-01. Hardcover. New.
Precio
EUR 6.21
EUR 3.31 enviando a USA
Creating Value in the Network Economy
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Creating Value in the Network Economy

de Tapscott, Don

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875849119 / 0875849113
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.61
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 1999. Hardcover. Acceptable. Missing dust jacket; Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.61
Envío gratuito a USA
Creating Value in the Network Economy
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Creating Value in the Network Economy

de Tapscott, Don

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875849119 / 0875849113
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.25
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 1999. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions.
Precio
EUR 7.25
Envío gratuito a USA
Creating Value in the Network Economy
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Creating Value in the Network Economy

de Editor-Don Tapscott

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875849119 / 0875849113
Cantidad disponible
1
Librería
Mt Prospect, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.45
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Harvard Business School Press, 1999-05. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW COPY, Perfect Shape, Not a Remainder, No Black Remainder Mark 111-109
Precio
EUR 8.45
EUR 3.77 enviando a USA
Creating Value in the Network Economy
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Creating Value in the Network Economy

de Editor-Don Tapscott

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875849119 / 0875849113
Cantidad disponible
1
Librería
Mt Prospect, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.45
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Harvard Business Press, 1999-05. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW COPY, Perfect Shape, No Black Remainder Mark,
Precio
EUR 8.45
EUR 3.77 enviando a USA
Creating Value in the Network Economy
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Creating Value in the Network Economy

de Editor-Don Tapscott

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used: Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875849119 / 0875849113
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.42
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Harvard Business Press, 1999-05. Hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 9.42
Envío gratuito a USA
Creating Value in the Network Economy
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Creating Value in the Network Economy

de Editor-Don Tapscott

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875849119 / 0875849113
Cantidad disponible
1
Librería
Mt Prospect, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.30
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Harvard Business School Press, 1999-05. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW COPY, Perfect Shape, No Black Remainder Mark, 429-309
Precio
EUR 11.30
EUR 3.77 enviando a USA
Creating Value in the Network Economy
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Creating Value in the Network Economy

de Don Tapscott (Editor)

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used:Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780875849119 / 0875849113
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.85
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Descripción:
Harvard Business Review Press, 1999-05-01. Hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 13.85
Envío gratuito a USA