Descripción:
Harpercollins. Very Good- in Very Good- dust jacket. 1992. hardback. 0887305415 . 9.2 X 6.1 X 1.1 inches; 240 pages .
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The Only Thing That Matters: Bringing the Power of the Customer Into the Center of Your Business Tapa dura - 1992
de Karl Albrecht
Detalles
- Título The Only Thing That Matters: Bringing the Power of the Customer Into the Center of Your Business
- Autor Karl Albrecht
- Encuadernación Tapa dura
- Edición First Edition
- Páginas 240
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial HarperCollins Publishers, New York, NY, U.S.A.
- Fecha de publicación 1992
- ISBN 9780887305412 / 0887305415
- Peso 1.22 libras (0.55 kg)
- Dimensiones 9.49 x 6.39 x 1 pulgadas (24.10 x 16.23 x 2.54 cm)
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 91038324
- Dewey Decimal Code 658.834
Más ejemplares
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The Only Thing That Matters Bringing the Power of the Customer Into the Center of Your Business
de Albrecht, Karl
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Very Good- in Very Good- dust jacket
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780887305412 / 0887305415
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
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EUR 3.27EUR 7.58 enviando a USA
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The Only Thing That Matters : Bringing the Power of the Customer into the Center of Your Business
de Albrecht, Karl
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- First
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Edición
- First Edition, First Printing
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780887305412 / 0887305415
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Tolar, Texas, United States
- Precio
-
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Descripción:
New York, NY, U.S.A.: HarperBusiness, 1992. Jacket has light edgewear. Boards have only minor shelfwear. Pages are clean, text has no markings, binding is sound. . First Edition, First Printing. Hard Cover. Very Good/Very Good. 8vo - 7¾" - 9¾" Tall.
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The Only Thing That Matters: Bringing the Power of the Customer into the Center of Your Business
de Albrecht, Karl
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780887305412 / 0887305415
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Precio
-
EUR 4.44EUR 10.27 enviando a USA
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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
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Only Thing That Matters, Bringing the Power of the Customer into the Center of Your Business
de Albrecht, Karl
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780887305412 / 0887305415
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Anaheim, California, United States
- Precio
-
EUR 4.50EUR 4.92 enviando a USA
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Toronto, ON, Canada: HarperCollins Canada, Limited. Hc dj vg. fep has previous owner's name. . Hardcover. 1992.
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The Only Thing That Matters Bringing The Power Of The Customer Into The Center Of Your Business
de Albrecht, Karl
- Usado
- Tapa dura
- First
- Estado
- Usado - Very Good in Very Good dust jacket
- Edición
- First Printing
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780887305412 / 0887305415
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Cooperstown, New York, United States
- Precio
-
EUR 5.69EUR 7.11 enviando a USA
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Descripción:
New York: Harperbusiness. Very Good in Very Good dust jacket. 1992. First Printing. Hardcover. 0887305415 .
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- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780887305412 / 0887305415
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-
Mishawaka, Indiana, United States
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HarperCollins Publishers. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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de Albrecht, Karl
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780887305412 / 0887305415
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
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HarperCollins Publishers. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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The Only Thing That Matters: Bringing the Power of the Customer Into the Center of Your Business
de Albrecht, Karl
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Very good in very good dust jacket.
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780887305412 / 0887305415
- Cantidad disponible
- 1
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-
Denton, Texas, United States
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Descripción:
Title: The Only Thing That Matters Bringing the Power of the Customer into the Center of Your BusinessAuthor: Karl AlbrechtISBN: 0887305415Publisher: Harper BusinessPublication Date: 1992Binding: HardcoverCondition: Very goodComments: First Edition. shelf wear to dust jacket, slight scuffs on covers, pen marks on blank page
Precio
EUR 7.58
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The Only Thing That Matters: Bringing the Power of the Customer into the Center of Your Business
de Albrecht, Karl
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780887305412 / 0887305415
- Cantidad disponible
- 1
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-
Frederick, Maryland, United States
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Descripción:
Harpercollins. Used - Good. Good condition. Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 10.04
EUR 3.78
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The Only Thing That Matters: Bringing the Power of the Customer into the Center of Your Business
de Karl Albrecht
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Used:Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780887305412 / 0887305415
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
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Descripción:
Harpercollins, 1992-05-01. Hardcover. Used:Good.
Precio
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