Ir al contenido

Cashing in with Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Cashing in with Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers Into Buyers Tapa blanda - 2005

de David Meerman Scott

Detalles

  • Título Cashing in with Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers Into Buyers
  • Autor David Meerman Scott
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Páginas 256
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Information Today, Medford, NJ
  • Fecha de publicación 2005-10
  • Ilustrado
  • ISBN 9780910965712 / 0910965714
  • Peso 0.83 libras (0.38 kg)
  • Dimensiones 9.02 x 6.08 x 0.57 pulgadas (22.91 x 15.44 x 1.45 cm)
  • Library of Congress subjects Internet, Electronic commerce
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2005012786
  • Dewey Decimal Code 658.872

Acerca del autor

David Meerman Scott is a writer, consultant, conference speaker and seminar leader specializing in using online content to market and sell products and services to demanding customers worldwide.

Más ejemplares

Cashing in with Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Cashing in with Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers

de Scott, David Meerman

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780910965712 / 0910965714
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.71
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Information Today, Incorporated. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.71
Envío gratuito a USA
Cashing In With Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Cashing In With Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers

de David Meerman Scott

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780910965712 / 0910965714
Cantidad disponible
1
Librería
Englewood, Colorado, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.18
EUR 3.76 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Information Today, Inc., October 2005. Trade Paperback Trade Paperback. Good. Light edge and cover wear. Unmarked pages. All Orders Shipped With Tracking And Delivery Confirmation Numbers.
Precio
EUR 5.18
EUR 3.76 enviando a USA
Cashing in with Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Cashing in with Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers

de Scott, David Meerman

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780910965712 / 0910965714
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.18
EUR 9.41 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Information Today, Incorporated. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.18
EUR 9.41 enviando a USA
Cashing in with Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Cashing in with Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers

de Scott, David Meerman

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780910965712 / 0910965714
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.39
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Information Today, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.39
Envío gratuito a USA
Cashing in with Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into...

Cashing in with Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers

de David Meerman Scott

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780910965712 / 0910965714
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.72
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Information Today, Incorporated, 2005. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 9.72
Envío gratuito a USA
Cashing In With Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Cashing In With Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers

de Scott, David Meerman

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780910965712 / 0910965714
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 40.60
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 40.60
Envío gratuito a USA
Cashing In With Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Cashing In With Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers into Buyers

de Scott, David Meerman

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780910965712 / 0910965714
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 98.77
EUR 5.13 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
CyberAge Books, 2005-10-28. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 98.77
EUR 5.13 enviando a USA