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Motivation Pr, 1995-01. Paperback. Very Good.
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Value Added Customer Service: Every Employee's Guide for Creating Satisfied Customers Tapa blanda - 1995
de Thomas P. Reilly
Detalles
- Título Value Added Customer Service: Every Employee's Guide for Creating Satisfied Customers
- Autor Thomas P. Reilly
- Encuadernación Tapa blanda
- Páginas 70
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Motivation Press, Chesterfield, MO, U.S.A
- Fecha de publicación January 1, 1995
- ISBN 9780944448106 / 0944448100
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 94079761
- Dewey Decimal Code 658.812
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Value Added Customer Service: Every Employee's Guide for Creating Satisfied Customers
de Tom Reilly
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780944448106 / 0944448100
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Value Added Customer Service: Every Employee's Guide for Creating Satisfied Customers
de Reilly, Thomas P.
- Usado
- Bien
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- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780944448106 / 0944448100
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de Reilly, Thomas P.
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- Bien
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- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780944448106 / 0944448100
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Value Added Customer Service : Every Employee's Guide for Creating Satisfied Customers
de Reilly, Tom
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de Reilly, Tom
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de Reilly, Tom
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- Bien
- Tapa blanda
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- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780944448106 / 0944448100
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de Reilly, Tom
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