Descripción:
Copy Workshop, 1992. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Detalles
- Título The Consumer Insight Workbook
- Autor Lisa Fortini-Campbell
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición 1St Edition
- Páginas 246
- Editorial The Copy Workshop
- Fecha de publicación 1992-01
- ISBN 9780962141591
Más ejemplares
Consumer Insight Workbook: How Consumer Insights Can Inspire Better Marketing and Advertising
de Campbell, Lisa F.; Bendinger, Bruce H.; Fortini-Campbell, Lisa
- Usado
- good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780962141591 / 0962141593
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 12.19Envío gratuito a USA
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The Consumer Insight Workbook
de Lisa Fortini-Campbell
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Used: Good
- Edición
- First Edition
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780962141591 / 0962141593
- Cantidad disponible
- 1
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HOUSTON, Texas, United States
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The Copy Workshop, 1992-01-01. First Edition. paperback. Used: Good.
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