Ir al contenido

Women Teaching, Women Learning: Historical Perspectives
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Women Teaching, Women Learning: Historical Perspectives Tapa blanda - 2006

de Elizabeth Smyth (Editor); Paula Bourne (Editor)


Detalles

  • Título Women Teaching, Women Learning: Historical Perspectives
  • Autor Elizabeth Smyth (Editor); Paula Bourne (Editor)
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición First Edition
  • Páginas 236
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Inanna Publications & Education, Toronto
  • Fecha de publicación 2006
  • Features Table of Contents
  • ISBN 9780973670936 / 0973670932
  • Peso 0.87 libras (0.39 kg)
  • Dimensiones 8.91 x 6.29 x 0.59 pulgadas (22.63 x 15.98 x 1.50 cm)
  • Temas
    • Sex & Gender: Feminine
  • Library of Congress subjects Women in education - History - 19th century, Women teachers - History - 19th century
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2006411802
  • Dewey Decimal Code 370.820
Ir arriba

Más ejemplares

Women Teaching, Women Learning.   Historical Perspectives
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Women Teaching, Women Learning. Historical Perspectives

de Smyth, Elizabeth & Paula Bourne

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
  • First
Estado
Usado - Fine
Edición
First Edition
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780973670936 / 0973670932
Cantidad disponible
1
Librería
Amherst, Nova Scotia, Canada
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.03
EUR 8.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Inanna Publications. Fine. 2006. First Edition. Softcover. 0973670932 . Stiff unmarked book in glossy covers. ; 8.90 X 6.10 X 0.80 inches; 236 pages .
Precio
EUR 15.03
EUR 8.93 enviando a USA
Women Teaching Women Learning
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Women Teaching Women Learning

de Editor-Paula Bourne; Editor-Elizabeth M. Smyth

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780973670936 / 0973670932
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.22
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Inanna Publications, 2006-05-01. Paperback. Good.
Precio
EUR 15.22
Envío gratuito a USA
Women Teaching, Women Learning: Historical Perspectives
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Women Teaching, Women Learning: Historical Perspectives

de Smyth, Elizabeth M. & Bourne, Paula (ed.)

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780973670936 / 0973670932
Cantidad disponible
1
Librería
Calgary, Alberta, Canada
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.79
EUR 9.40 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Inanna , 2006. Softcover. 236 pp. " ... aspects of women's formal and informal education in the nineteenth and twentieth centuries." Bright clean copy. . Very Good. 8vo.
Precio
EUR 18.79
EUR 9.40 enviando a USA
Women Teaching, Women Learning: Historical Perspectives
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Women Teaching, Women Learning: Historical Perspectives

de Smyth, Elizabeth M.

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780973670936 / 0973670932
Cantidad disponible
1
Librería
Niagara Falls, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 23.49
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Toronto: Inanna Pubns & Education Inc, 2006. Book. Very Good. Paperback. Excellent Customer Service! Clean unmarked pages. hint of a light crease to the front cover else would be graded as Fine! Secure packaging! This book is a collection of essays inspired by the pioneering work of Canadian feminist historian, Alison Prentice, that explores aspects of women's formal and informal education in the nineteenth and twentieth centuries. The subjects of the essays are women who teach and learn in such traditional institutional-based settings as schools and universities as well as in informal learning networks that arose from travel and involvement in social activism. i2.
Precio
EUR 23.49
Envío gratuito a USA