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Consumer Behaviour and Analytics
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Consumer Behaviour and Analytics Tapa dura - 2023

de Andrew Smith

Información de la editorial

The 2nd edition of Consumer Behaviour and Analytics provides a consumer behaviour textbook for the new marketing reality. In a world of Big Data, machine learning and artificial intelligence, this key text reviews the issues, research and concepts essential for navigating this new terrain.

Detalles

  • Título Consumer Behaviour and Analytics
  • Autor Andrew Smith
  • Encuadernación Tapa dura
  • Páginas 214
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge
  • Fecha de publicación 2023-11-08
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Illustrated, Index
  • ISBN 9781032388373 / 1032388374
  • Peso 1.1 libras (0.50 kg)
  • Dimensiones 9.21 x 6.14 x 0.56 pulgadas (23.39 x 15.60 x 1.42 cm)
  • Library of Congress subjects Consumer behavior, Marketing - Data processing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2023022040
  • Dewey Decimal Code 658.834

Acerca del autor

Andrew Smith, BSc, MSc, PhD, is the founding Director of the transdisciplinary N/LAB at Nottingham University Business School, UK, where he is Professor of Consumer Behaviour & Analytics. He is also an associate of The Horizon Institute (for digital economy research). Professor Smith has published numerous papers on consumer behaviour and analytics and worked on a number of funded research projects for Research Councils UK, ESRC, EPSRC, DFID, ERC, Bill and Melinda Gates Foundation, European Union, The Office of Fair Trading and Innovate UK, among others. These projects have involved various entities, multinationals and NGOs (including Co-op, Walgreens Boots Alliance, World Bank Group, Tesco, IPSOS and Experian, among others). In 2023, he received a Leverhulme Trust Fellowship award.

Más ejemplares

Consumer Behaviour and Analytics
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Consumer Behaviour and Analytics

de Smith, Andrew

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781032388373 / 1032388374
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 204.23
EUR 11.96 enviando a USA

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Descripción:
Routledge, 2023. Hardcover. New. 2nd edition. 204 pages. 9.19x6.13x0.71 inches.
Precio
EUR 204.23
EUR 11.96 enviando a USA
Consumer Behaviour and Analytics
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Consumer Behaviour and Analytics

de Smith, Andrew

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781032388373 / 1032388374
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 228.64
EUR 11.96 enviando a USA

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Routledge, 2023. Hardcover. New. 2nd edition. 204 pages. 9.19x6.13x0.71 inches.
Precio
EUR 228.64
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