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Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications
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Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications Tapa dura - 2013

de Terence A. Shimp; J. Craig Andrews

Detalles

  • Título Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications
  • Autor Terence A. Shimp; J. Craig Andrews
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición INTERNATIONAL ED
  • Páginas 752
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Cengage Learning, U.S.A
  • Fecha de publicación 2013-01
  • Ilustrado
  • ISBN 9781111580216 / 1111580219
  • Peso 3.85 libras (1.75 kg)
  • Dimensiones 11.1 x 8.4 x 1.2 pulgadas (28.19 x 21.34 x 3.05 cm)
  • Library of Congress subjects Advertising, Communication in marketing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2012945620
  • Dewey Decimal Code 658.82
Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

de Shimp, Terence

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781111580216 / 1111580219
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.38
EUR 10.25 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 5.38
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Advertising, Promotion, and Other Aspects of Integrated Marketing Communications
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Advertising, Promotion, and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

de Terence Shimp

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781111580216 / 1111580219
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.73
EUR 11.35 enviando a USA

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Descripción:
CENGAGE Learning Custom Publishing, 2013. Hardcover. Good. Slight signs of wear on the cover. Edition 2013. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
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EUR 4.73
EUR 11.35 enviando a USA
Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

de Shimp, Terence A.; Andrews, J. Craig

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781111580216 / 1111580219
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.50
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Cengage Learning, 2013. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.50
Envío gratuito a USA
Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

de Terence A. Shimp; J. Craig Andrews

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
Estado
Usado - Aceptable
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781111580216 / 1111580219
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.50
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Cengage South-Western, 2013. Hardcover. Acceptable. Disclaimer:Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.50
Envío gratuito a USA
Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications
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Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

de Shimp, Terence A.; Andrews, J. Craig

  • Usado
  • Bien
Estado
Usado - Bien
Edición
9
ISBN 10 / ISBN 13
9781111580216 / 1111580219
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.70
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Cengage Learning. 9. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 8.70
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Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications
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Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

de Shimp, Terence A., Andrews, J. Craig

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781111580216 / 1111580219
Cantidad disponible
5
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.33
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Descripción:
Cengage South-Western. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 11.33
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Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications
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Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

de Shimp, Terence A

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used: Good
Edición
9
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781111580216 / 1111580219
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.96
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Cengage Learning, 2013-01-16. 9. hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 12.96
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Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing by J. Craig Andrews
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Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing by J. Craig Andrews

de Shimp, Terence A.; Andrews, J. Craig

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781111580216 / 1111580219
Cantidad disponible
2
Librería
Boca Raton, Florida, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.23
EUR 5.67 enviando a USA

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South-Western College Pub, 2013-01-16. Hardcover. Good. This listing is for (Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications). This edition is very similar to ISBN 1337282650 which is the most current updated edition. Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 14 days of delivery for a full refund.
Precio
EUR 13.23
EUR 5.67 enviando a USA
Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications
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Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

de Terence A. Shimp

  • Usado
  • Aceptable
Estado
Usado - Aceptable
ISBN 10 / ISBN 13
9781111580216 / 1111580219
Cantidad disponible
1
Librería
Artesia, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 19.43
EUR 2.84 enviando a USA

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Descripción:
Acceptable. IMP: Acceptable- Do not include ACCESS CODE, CD-ROM or companion materials even if stated in item title. It may contain highlighting/markings throughout, and the covers and corners may show shelf wear. Corners, pages may be dent. All text is legible.
Precio
EUR 19.43
EUR 2.84 enviando a USA
Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications
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Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

de Terence A. Shimp

  • Usado
  • Bien
Estado
Usado - Bien
ISBN 10 / ISBN 13
9781111580216 / 1111580219
Cantidad disponible
1
Librería
Artesia, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.06
EUR 2.84 enviando a USA

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Descripción:
Good. IMP: Used Good- Used items do not include CD-ROM, ACCESS CODE or companion materials, regardless of what is stated in item title. We ship from multiple locations. Prompt customer service.
Precio
EUR 20.06
EUR 2.84 enviando a USA