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SELL (with CourseMate Printed Access Card) (Engaging 4LTR Press Titles in
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SELL (with CourseMate Printed Access Card) (Engaging 4LTR Press Titles in Marketing) Tapa blanda - 2012

de Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge, Ramon A. Avila, Charles H. Schwepker, Michael R. Williams


Información de la editorial

Created through a "student-tested, faculty-approved" review process with over 200 students and faculty, SELL 3 is an engaging and accessible solution to accommodate the diverse lifestyles of today's learners. SELL 3 employs a comprehensive coverage of contemporary professional selling in an interesting and challenging manner. Including relational consultative selling, the text is organized on a more contemporary relationship-selling process that the author team has tested in, and developed for, major selling organizations.

Detalles

  • Título SELL (with CourseMate Printed Access Card) (Engaging 4LTR Press Titles in Marketing)
  • Autor Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge, Ramon A. Avila, Charles H. Schwepker, Michael R. Williams
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición [ Edition: Third
  • Páginas 304
  • Idioma ENG
  • Editorial Cengage Learning, USA
  • Fecha de publicación 2012-04
  • ISBN 9781133188322
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Sell
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Sell

de Schwepker, Charles H., Williams, Michael R., Ingram, Thomas N., Avila, Ramon A., LaForge, Raymond W

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781133188322 / 113318832x
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.71
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Cengage South-Western. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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EUR 4.71
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de Schwepker, Charles H., Williams, Michael R., Ingram, Thomas N., Avila, Ramon A., LaForge, Raymond W

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781133188322 / 113318832x
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.71
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Cengage South-Western. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.71
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SELL (with CourseMate Printed Access Card) (Engaging 4LTR Press Titles in Marketing)

SELL (with CourseMate Printed Access Card) (Engaging 4LTR Press Titles in Marketing)

de Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W.; Avila, Ramon A.; Schwepker, Charles H.; Williams, Michael R

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
UsedVeryGood
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781133188322 / 113318832X
Cantidad disponible
1
Librería
Springfield, Virginia, United States
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 5.10
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Cengage Learning. paperback. UsedVeryGood. 8x0x10. Very Good condition.Crisp pages. Clean cover and pages. Book shows minimal shelf wear. No highlighting/marking. Not Satisfied? Contact us to get a refund.
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Sell
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Sell

de Schwepker, Charles H., Williams, Michael R., Ingram, Thomas N., Avila, Ramon A., LaForge, Raymond W

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781133188322 / 113318832x
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.66
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Cengage South-Western. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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EUR 5.66
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SELL

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de Michael R. Williams; Charles H. Schwepker; Ramon A. Avila; Raymond W. LaForge; Thomas N. Ingram

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781133188322 / 113318832X
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
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Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.76
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Cengage South-Western, 2012. Paperback. Acceptable. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 5.76
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de Ramon A. Avila; Raymond W. LaForge; Michael R. Williams; Thomas N. Ingram; Charles H. Schwepker

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781133188322 / 113318832X
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
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Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 5.76
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Cengage South-Western, 2012. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 5.76
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de Ramon A. Avila; Raymond W. LaForge; Michael R. Williams; Thomas N. Ingram; Charles H. Schwepker

  • Usado
  • very good
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Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781133188322 / 113318832X
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1
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Seattle, Washington, United States
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Cengage South-Western, 2012. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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SELL Trust Based Professional Selling by Thomas Ingram
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SELL Trust Based Professional Selling by Thomas Ingram

de Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W.; Avila, Ramon A.; Schwepker, Charles H.; Williams, Michael R

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  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781133188322 / 113318832X
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3
Librería
Boca Raton, Florida, United States
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Cengage Learning, 2012-04-25. Paperback. Good. This listing is for SELL (with CourseMate Printed Access Card) (Engaging 4LTR Press Titles in Marketing) This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 1305662091 and 133740800X Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 30 days of the purchase for a full refund.
Precio
EUR 14.13
EUR 5.65 enviando a USA
Sell by Thomas N Ingram
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Sell by Thomas N Ingram

de Thomas N Ingram

  • Usado
Estado
Usado
ISBN 10 / ISBN 13
9781133188322 / 113318832X
Cantidad disponible
2
Librería
Franklin, Tennessee, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.86
EUR 3.72 enviando a USA

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This book is in very good condition and ready for quick shipment
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EUR 17.86
EUR 3.72 enviando a USA
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de Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W.; Avila, Ramon A.; Schwepker, Charles H.; Williams, Michael R

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Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781133188322 / 113318832X
Cantidad disponible
2
Librería
Franklin Lakes, New Jersey, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.05
EUR 3.68 enviando a USA

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Cengage Learning, 2012-04-25. Paperback. Good. Textbook, May Have Highlights, Notes and/or Underlining, BOOK ONLYNO ACCESS CODE, NO CD, Ships with Emailed Tracking
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EUR 41.05
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