Ir al contenido

Visual Communication Theory and Research: A Mass Communication Perspective
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Visual Communication Theory and Research: A Mass Communication Perspective Tapa dura - 2014

de S. Fahmy; M. Bock; W. Wanta


Información de la editorial

In today's multimedia environment, visuals are essential and expected parts of storytelling. However, the visual communication research field is fragmented into several sub-areas, making study difficult. Fahmy, Bock, and Wanta note trends and discuss the challenges of conducting analysis of images across print, broadcast, and online media.

Detalles

  • Título Visual Communication Theory and Research: A Mass Communication Perspective
  • Autor S. Fahmy; M. Bock; W. Wanta
  • Encuadernación Tapa dura
  • Páginas 190
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Palgrave MacMillan
  • Fecha de publicación 2014-05-01
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Illustrated, Index, Table of Contents
  • ISBN 9781137362148 / 1137362146
  • Peso 0.8 libras (0.36 kg)
  • Dimensiones 8.5 x 5.5 x 0.6 pulgadas (21.59 x 13.97 x 1.52 cm)
  • Library of Congress subjects Visual communication, Visual communication - Research
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2013042165
  • Dewey Decimal Code 302.207

Acerca del autor

Author Shahira Fahmy: Shahira Fahmy is Associate Professor in the School of Journalism at the University of Arizona, USA. Author Mary Angela Bock: Mary Angela Bock is Assistant Professor at the University of Texas, Austin, USA. Author Wayne Wanta: Wayne Wanta is Professor and Chair of the Department of Journalism at the University of Florida, USA.
Ir arriba

Más ejemplares

Visual Communication Theory and Research: A Mass Communication Perspective
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Visual Communication Theory and Research: A Mass Communication Perspective

de Fahmy, Shahira; Bock, Mary Angela; Wanta, Wayne

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Like New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781137362148 / 1137362146
Cantidad disponible
1
Librería
Daphne, Alabama, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 72.22
EUR 3.77 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Palgrave Macmillan, 2014-05-01. Hardcover. Like New. 8x5x0. LIKE NEW, no markings.Ships fast with tracking!
Precio
EUR 72.22
EUR 3.77 enviando a USA
Visual Communication Theory and Research: A Mass Communication Perspective
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Visual Communication Theory and Research: A Mass Communication Perspective

de Fahmy, S.; Bock, M.; Wanta, W

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781137362148 / 1137362146
Cantidad disponible
5
Librería
campbelltown, Florida, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 136.11
EUR 14.18 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Palgrave Macmillan. hardcover. New. 5x0x8. Brand New Book in Publishers original Sealing
Precio
EUR 136.11
EUR 14.18 enviando a USA