Ir al contenido

The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning,
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying Tapa blanda - 2017

de Helen Katz


Detalles

  • Título The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying
  • Autor Helen Katz
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición [ Edition: sixth
  • Páginas 256
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge
  • Fecha de publicación 2017
  • ISBN 9781138689169 / 1138689165
  • Peso 0.79 libras (0.36 kg)
  • Dimensiones 8.9 x 6 x 0.6 pulgadas (22.61 x 15.24 x 1.52 cm)
  • Library of Congress subjects Marketing channels, Advertising media planning
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2016015193
  • Dewey Decimal Code 659

Acerca del autor

Helen Katz is Senior Vice President and Global Research Director for Publicis Media. She has an extensive professional background in media research and has taught advertising and media planning at Michigan State University and the University of Illinois.

Ir arriba
The Media Handbook : A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying

The Media Handbook : A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying

de Helen Katz

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138689169 / 1138689165
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.01
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2016. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.01
Envío gratuito a USA
The Media Handbook : A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying

The Media Handbook : A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying

de Helen Katz

  • Usado
  • as new
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138689169 / 1138689165
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.01
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2016. Paperback. As New. Disclaimer:Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.01
Envío gratuito a USA
The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and...

The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying (Routledge Communication Series)

de Katz, Helen

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138689169 / 1138689165
Cantidad disponible
3
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.69
EUR 10.20 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 8.69
EUR 10.20 enviando a USA
The Media Handbook : A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Handbook : A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying

de Katz, Helen

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781138689169 / 1138689165
Cantidad disponible
3
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.20
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 8.20
Envío gratuito a USA
The Media Handbook (Routledge Communication Series)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Handbook (Routledge Communication Series)

de Katz, Helen

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used: Good
Edición
6
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138689169 / 1138689165
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.67
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2016-09-12. 6. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 9.67
Envío gratuito a USA
The Media Handbook A Complete Guide to Advertising Helen Katz
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Handbook A Complete Guide to Advertising Helen Katz

de Katz, Helen

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138689169 / 1138689165
Cantidad disponible
2
Librería
Boca Raton, Florida, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.93
EUR 5.59 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2016-09-12. Paperback. Good. This listing is for The Media Handbook (Routledge Communication Series) This edition is basically identical to the ISBN 1138352640 SAVE YOUR MONEY and buy the early edition! Do not waste your money at the bookstore on the 7 This edition will work for your class guaranteed. Your book will be shipped out immediately within 24 hours of purchase. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 30 days of the purchase for a full refund We will ship your book to any United States based territory and to most international countries using 's very convenient Global Shipping Program. Thank you for your business! We strive to offer the best and fastest customer service on , so please don't hesitate to email us if you have any questions or concerns and we will get back to you promptly, have a great day!
Precio
EUR 14.93
EUR 5.59 enviando a USA
The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying

de Katz, H.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138689169 / 1138689165
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 43.72
EUR 15.18 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2017. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,500grams, ISBN:9781138689169
Precio
EUR 43.72
EUR 15.18 enviando a USA
The Media Handbook (Routledge Communication Series)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Handbook (Routledge Communication Series)

de Katz, Helen

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138689169 / 1138689165
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.70
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 35.70
Envío gratuito a USA
The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising st 2
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising st 2

de Helen Katz

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9781138689169 / 1138689165
Cantidad disponible
1
Librería
Bangkok , Thailand
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.22
EUR 9.34 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
New. Never used book
Precio
EUR 39.22
EUR 9.34 enviando a USA
The Media Handbook (Routledge Communication Series)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Handbook (Routledge Communication Series)

de Katz, Helen

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used:Good
Edición
6
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138689169 / 1138689165
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 44.36
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2016-09-12. 6. paperback. Used:Good.
Precio
EUR 44.36
Envío gratuito a USA