Ir al contenido

Customer Relationship Management: Concepts and Technologies
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Relationship Management: Concepts and Technologies Tapa blanda - 2015

de Francis Buttle; Stan Maklan


Detalles

  • Título Customer Relationship Management: Concepts and Technologies
  • Autor Francis Buttle; Stan Maklan
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición INTERNATIONAL ED
  • Páginas 426
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge
  • Fecha de publicación 2015
  • Ilustrado
  • ISBN 9781138789838 / 1138789836
  • Peso 1.67 libras (0.76 kg)
  • Dimensiones 9.69 x 7.44 x 0.87 pulgadas (24.61 x 18.90 x 2.21 cm)
  • Library of Congress subjects Customer relations - Management, BUSINESS & ECONOMICS / Customer Relations
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2014028109
  • Dewey Decimal Code 658.812

Acerca del autor

Francis Buttle, BSc, MA, PhD, is founder and principal consultant of Francis Buttle & Associates, and Honorary Adjunct Professor at Macquarie Graduate School of Management, Sydney, Australia.

Stan Maklan, BSc, MBA, PhD, is a Reader in Strategic Marketing, Cranfield School of Management, UK.

Ir arriba
Customer Relationship Management: Concepts and Technologies
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Relationship Management: Concepts and Technologies

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781138789838 / 1138789836
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.65
EUR 10.72 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Precio
EUR 4.65
EUR 10.72 enviando a USA
Customer Relationship Management: Concepts and Technologies

Customer Relationship Management: Concepts and Technologies

de Buttle, Francis

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138789838 / 1138789836
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.07
EUR 10.27 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 6.07
EUR 10.27 enviando a USA
Customer Relationship Management: Concepts and Technologies

Customer Relationship Management: Concepts and Technologies

de Buttle, Francis

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138789838 / 1138789836
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.07
EUR 10.27 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Good.
Precio
EUR 6.07
EUR 10.27 enviando a USA
Customer Relationship Management : Concepts and Technologies

Customer Relationship Management : Concepts and Technologies

de Francis Buttle; Stan Maklan

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138789838 / 1138789836
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.01
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2015. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.01
Envío gratuito a USA
Customer Relationship Management : Concepts and Technologies
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Relationship Management : Concepts and Technologies

de Buttle, Francis, Maklan, Stan

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781138789838 / 1138789836
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.82
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.82
Envío gratuito a USA
Customer Relationship Management: Concepts and Technologies
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Relationship Management: Concepts and Technologies

de Buttle, Francis

  • Usado
  • Bien
Estado
Usado - Bien
Edición
3
ISBN 10 / ISBN 13
9781138789838 / 1138789836
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.01
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge. 3. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 7.01
Envío gratuito a USA
Customer Relationship Management : Concepts and Technologies
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Relationship Management : Concepts and Technologies

de Buttle, Francis, Maklan, Stan

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781138789838 / 1138789836
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.29
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.29
Envío gratuito a USA
Customer Relationship Management: Concepts and Technologies
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Relationship Management: Concepts and Technologies

de Buttle, Francis; Maklan, Stan

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138789838 / 1138789836
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.52
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2015-04-08. Paperback. Good.
Precio
EUR 7.52
Envío gratuito a USA
Customer Relationship Management: Concepts and Technologies
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Relationship Management: Concepts and Technologies

de Buttle, Francis

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Edición
3
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138789838 / 1138789836
Cantidad disponible
1
Librería
Fargo, North Dakota, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.08
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2015-02-02. 3. Paperback. Very Good. 7x1x9. Softcover, Some light normal cover corner & edge wear, Otherwise pages are clean, tight and mostly crisp, Item Shrink-wrapped for additional protection
Precio
EUR 11.08
Envío gratuito a USA
Customer Relationship Management: Concepts and Technologies
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer Relationship Management: Concepts and Technologies

de Buttle, Francis; Maklan, Stan [Contributor]

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138789838 / 1138789836
Cantidad disponible
3
Librería
Boca Raton, Florida, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.17
EUR 5.66 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2015-02-02. Paperback. Good. This listing is for Customer Relationship Management: Concepts and Technologies This edition is basically identical to the ISBN 1138498254 SAVE YOUR MONEY and buy the early edition! Do not waste your money at the bookstore on the 4 This edition will work for your class guaranteed. Your book will be shipped out immediately within 24 hours of purchase. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 30 days of the purchase for a full refund We will ship your book to any United States based territory and to most international countries using 's very convenient Global Shipping Program. Thank you for your business! We strive to offer the best and fastest customer service on , so please don't hesitate to email us if you have any questions or concerns and we will get back to you promptly, have a great day!
Precio
EUR 14.17
EUR 5.66 enviando a USA