Ir al contenido

The Media Economy
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Economy Tapa blanda - 2016 - 2nd Edición

de Alan B. Albarran


Información de la editorial

The Media Economy analyzes the media industries and its activities from macro to micro levels, using concepts and theories to demonstrate the role the media plays in the economy as a whole. Representing a rapidly changing and evolving environment, this text breaks new ground through its analysis from two unique perspectives: 1) Examining the media industries from a holistic perspective by analyzing how the media industries function across different levels of society (global, national, household, and individual); 2) Looking at the key forces (technology, globalization, regulation, and social aspects) constantly evolving and influencing the media industries.

Building on the contributions of the original text, this Second Edition provides new references and current data to define and analyze today's media markets. To understand the role of media in the global economy, the insights included here are crucial for media students and practitioners.

Detalles

  • Título The Media Economy
  • Autor Alan B. Albarran
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 2nd
  • Edición 2
  • Páginas 210
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge
  • Fecha de publicación 2016-08-18
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Illustrated, Index
  • ISBN 9781138886087 / 1138886084
  • Peso 0.7 libras (0.32 kg)
  • Dimensiones 8.9 x 6 x 0.5 pulgadas (22.61 x 15.24 x 1.27 cm)
  • Library of Congress subjects Mass media - Economic aspects
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2016009856
  • Dewey Decimal Code 338.473

Acerca del autor

Alan B. Albarran is professor of media and the director of the Center for Spanish Language Media at The University of North Texas. He has extensive experience as an editor and author and is widely recognized as an international scholar in the area of media management and economics. He is former editor of the Journal of Media Economics and the International Journal for Media Management.

Ir arriba
The Media Economy (Media Management and Economics Series)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Economy (Media Management and Economics Series)

de Albarran, Alan B.

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Aceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138886087 / 1138886084
Cantidad disponible
1
Librería
Denton, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 1 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.76
EUR 3.75 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2016-08-17. Paperback. Acceptable. 0.5000 in x 9.2000 in x 6.2000 in. Minor damage to parts of text, may include water or spine damage. Overall, still a fine copy for classroom use! May contain highlighting/underlining/notes/etc. May have used stickers on cover. Access codes and supplements are not guaranteed to be included with used books.
Precio
EUR 3.76
EUR 3.75 enviando a USA
The Media Economy (Media Management and Economics Series)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Economy (Media Management and Economics Series)

de Albarran, Alan B.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138886087 / 1138886084
Cantidad disponible
1
Librería
Denton, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 1 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.76
EUR 3.75 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2016-08-17. Paperback. Good. 0.5000 in x 9.2000 in x 6.2000 in. May contain highlighting/underlining/notes/etc. May have used stickers on cover. Access codes and supplements are not guaranteed to be included with used books.
Precio
EUR 3.76
EUR 3.75 enviando a USA
The Media Economy (Media Management and Economics Series)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Economy (Media Management and Economics Series)

de Albarran, Alan B.

  • Usado
Estado
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9781138886087 / 1138886084
Cantidad disponible
4
Librería
Interlochen, Michigan, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.48
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
UsedVeryGood. Book has little sign of wear or use.
Precio
EUR 7.48
Envío gratuito a USA
The Media Economy (Media Management and Economics Series)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Economy (Media Management and Economics Series)

de Albarran, Alan B.

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9781138886087 / 1138886084
Cantidad disponible
4
Librería
Interlochen, Michigan, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.48
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 7.48
Envío gratuito a USA
The Media Economy (Media Management and Economics Series)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Economy (Media Management and Economics Series)

de Albarran, Alan B.

  • Usado
Estado
UsedAcceptable
ISBN 10 / ISBN 13
9781138886087 / 1138886084
Cantidad disponible
2
Librería
Interlochen, Michigan, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.48
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
UsedAcceptable. The item is very worn but continues to work perfectly. Signs of wear can include aesthetic issues such as scratches, dents, worn and creased covers, folded page corners and minor liquid stains. All pages and the cover are intact, but the dust cover may be missing. Pages may include moderate to heavy amount of notes and highlighting, but the text is not obscured or unreadable. Page edges may have foxing (age related spots and browning). May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 7.48
Envío gratuito a USA
The Media Economy (Media Management and Economics Series)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Economy (Media Management and Economics Series)

de Albarran, Alan B.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138886087 / 1138886084
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 36.56
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 36.56
Envío gratuito a USA
The Media Economy

The Media Economy

de Alan B. Albarran

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138886087 / 1138886084
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 79.30
EUR 11.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New.
Precio
EUR 79.30
EUR 11.93 enviando a USA
The Media Economy (Media Management and Economics Series)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Economy (Media Management and Economics Series)

  • Usado
Estado
Usado
ISBN 10 / ISBN 13
9781138886087 / 1138886084
Cantidad disponible
1
Librería
Woodside, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 67.91
EUR 3.75 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Taylor & Francis Group , pp. 216 . Papeback. Used.
Precio
EUR 67.91
EUR 3.75 enviando a USA
The Media Economy
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Media Economy

de Albarran, Alan

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138886087 / 1138886084
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 90.16
EUR 11.99 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2016. Paperback. New. 2nd edition. 216 pages. 8.98x6.10x0.51 inches.
Precio
EUR 90.16
EUR 11.99 enviando a USA
The Media Economy

The Media Economy

de Alan B. Albarran

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781138886087 / 1138886084
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 91.44
EUR 11.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New.
Precio
EUR 91.44
EUR 11.93 enviando a USA