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Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth
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Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth Tapa blanda - 2021

de Tim Knight; David Conway


Detalles

  • Título Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth
  • Autor Tim Knight; David Conway
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Páginas 272
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Kogan Page
  • Fecha de publicación 2021-08-31
  • Features Bibliography, Index
  • ISBN 9781398600997 / 1398600997
  • Peso 0.84 libras (0.38 kg)
  • Dimensiones 9.21 x 6.14 x 0.73 pulgadas (23.39 x 15.60 x 1.85 cm)
  • Library of Congress subjects Customer relations
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2021941124
  • Dewey Decimal Code 658.812

Acerca del autor

Tim Knight is a partner in KPMG's UK customer consulting practice, focused on helping clients create customer-centric cultures, digitally transform and grow their businesses. Since 2010 he has been researching global best practice in customer excellence.

David Conway is a former board director of The Co-operative Bank, Liverpool Victoria and N&P Building Society. During his time at KPMG, he co-founded The Customer Experience Excellence Centre, researching best practice around the world.

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Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth

de Conway, David

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781398600997 / 1398600997
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 8.87
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Paperback. Very Good.
Precio
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  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781398600997 / 1398600997
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
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Precio
EUR 27.83
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Descripción:
Kogan Page Ltd, 2021. Paperback. New. 288 pages. 9.21x6.14x0.59 inches.
Precio
EUR 27.83
EUR 11.99 enviando a USA
Customer Experience Excellence: Six Strategies to Deliver Exceptional Growth in 90 Days

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  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781398600997 / 1398600997
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Precio
EUR 28.92
EUR 11.93 enviando a USA

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Descripción:
Paperback / softback. New. Apply the lessons from the world's most elite organizations and make customer excellence a habit by creating frictionless and authentic human connections.
Precio
EUR 28.92
EUR 11.93 enviando a USA
Customer Experience Excellence

Customer Experience Excellence

de David Conway

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781398600997 / 1398600997
Cantidad disponible
2
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 34.72
EUR 9.58 enviando a USA

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Paperback / softback. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Apply the lessons from the world's most elite organizations and make customer excellence a habit by creating frictionless and authentic human connections.
Precio
EUR 34.72
EUR 9.58 enviando a USA
Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth
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Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth

de Knight, Tim

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9781398600997 / 1398600997
Cantidad disponible
68
Librería
Victoria, British Columbia, Canada
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Precio
EUR 31.17
EUR 14.12 enviando a USA

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Kogan Page. New. Special order direct from the distributor
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EUR 31.17
EUR 14.12 enviando a USA
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Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth

de Knight, Tim

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781398600997 / 1398600997
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
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Precio
EUR 56.50
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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 56.50
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