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Advertising, Promotion, and Other Aspects of Integrated Marking Communications
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Advertising, Promotion, and Other Aspects of Integrated Marking Communications Tapa blanda - 2013

de Terence A. Shimp

Detalles

  • Título Advertising, Promotion, and Other Aspects of Integrated Marking Communications
  • Autor Terence A. Shimp
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Páginas 754
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Cengage Learning
  • Fecha de publicación 2013
  • ISBN 9781408093566 / 1408093561
  • Peso 5.11 libras (2.32 kg)
  • Dimensiones 11 x 8.5 x 2.05 pulgadas (27.94 x 21.59 x 5.21 cm)

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Advertising , Promotion, and Other Aspects of Integrated Marketing Communications. [South African Edition]

de Shimp, Terence A. ; Andrews, J. Craig

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781408093566 / 1408093561
Cantidad disponible
1
Librería
Johannesburg, South Africa
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.84
EUR 20.81 enviando a USA

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Descripción:
Cengage Learning, 2014. Paperback. Very Good. 10x8x0. South African Edition. shelf wear on the wraps. internally clean and presentable. sound binding. may require extra postage outside South Africa. [SK]. Our orders are shipped using tracked courier delivery services.
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EUR 37.84
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Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications: South African Edition

de Terence A. Shimp

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781408093566 / 1408093561
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 56.01
EUR 11.91 enviando a USA

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Descripción:
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Precio
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