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Marketing
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Marketing Tapa blanda - 2009 - 1st Edición

de Chris Hackley


Información de la editorial

This key text introduces the essentials of critical thinking within the field of marketing in easy to read and understandable terms. Integrating critical perspectives with the topics of the typical marketing curriculum Chris Hackley has produced an indispensable supporting text for upper level, undergraduate Marketing courses. Each chapter includes review questions, case studies reflecting issues in the chapters, along with supporting case questions and reflections, and vignettes that cover stimulating practical examples.

Detalles

  • Título Marketing
  • Autor Chris Hackley
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 192
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Sage Publications Ltd
  • Fecha de publicación 2009-04-01
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Glossary, Illustrated, Index, Table of Contents
  • ISBN 9781412911498 / 1412911494
  • Peso 0.75 libras (0.34 kg)
  • Dimensiones 9.4 x 6.6 x 0.6 pulgadas (23.88 x 16.76 x 1.52 cm)
  • Library of Congress subjects Marketing
  • Dewey Decimal Code 658.8
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Marketing: A Critical Introduction

Marketing: A Critical Introduction

de Christopher E. Hackley

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412911498 / 1412911494
Cantidad disponible
2
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.94
EUR 10.15 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 0.94
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Marketing: A Critical Introduction
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Marketing: A Critical Introduction

de Hackley, C.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412911498 / 1412911494
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.37
EUR 15.10 enviando a USA

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Sage Publications Ltd, 2011. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,450grams, ISBN:9781412911498
Precio
EUR 2.37
EUR 15.10 enviando a USA
Marketing: A Critical Introduction
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Marketing: A Critical Introduction

de Christopher E. Hackley

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Good
Edición
1
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412911498 / 1412911494
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.12
EUR 13.02 enviando a USA

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SAGE Publications Ltd. 1. Paperback. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped within 24 hours and our lightning fast-delivery within 48 hours coupled with our prompt customer service ensures a smooth journey from ordering to delivery. Discover the joy of reading with us, your trusted source for affordable books that do not compromise on quality. 03/19/2009
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EUR 4.12
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Marketing : A Critical Introduction
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Marketing : A Critical Introduction

de Hackley, Chris

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412911498 / 1412911494
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 5.20
EUR 9.45 enviando a USA

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SAGE Publications, Limited. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.20
EUR 9.45 enviando a USA
Marketing : A Critical Introduction
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Marketing : A Critical Introduction

de Hackley, Chris

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412911498 / 1412911494
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.20
EUR 9.45 enviando a USA

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SAGE Publications, Limited. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.20
EUR 9.45 enviando a USA
Marketing: A Critical Introduction

Marketing: A Critical Introduction

de Chris Hackley

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
New
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412911498 / 1412911494
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 47.38
EUR 11.79 enviando a USA

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Paperback / softback. New. An unrivalled and entertaining introduction to the essentials of critical theory in marketing
Precio
EUR 47.38
EUR 11.79 enviando a USA
Marketing: A Critical Introduction
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Marketing: A Critical Introduction

de Chris Hackley

  • Nuevo
Estado
New
ISBN 10 / ISBN 13
9781412911498 / 1412911494
Cantidad disponible
497
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 59.09
EUR 9.46 enviando a USA

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New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Marketing: A Critical Introduction.
Precio
EUR 59.09
EUR 9.46 enviando a USA
Marketing: A Critical Introduction
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Marketing: A Critical Introduction

de Chris Hackley Dr Chris Hackley

  • Nuevo
Estado
New
ISBN 10 / ISBN 13
9781412911498 / 1412911494
Cantidad disponible
3
Librería
Woodside, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 58.46
EUR 3.77 enviando a USA

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Sage Publications , pp. 192 . Papeback. New.
Precio
EUR 58.46
EUR 3.77 enviando a USA
Marketing: A Critical Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Marketing: A Critical Introduction

de Hackley, Chris

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
New
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412911498 / 1412911494
Cantidad disponible
5
Librería
campbelltown, Florida, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.57
EUR 14.17 enviando a USA

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Descripción:
SAGE Publications Ltd, 2009-03-31. paperback. New. 6x0x9. Brand New Book in Publishers original Sealing
Precio
EUR 75.57
EUR 14.17 enviando a USA