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Designing Qualitative Research
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Designing Qualitative Research Tapa blanda - 2006

de Marshall, Catherine; Rossman, Gretchen B


Información de la editorial

With expanded coverage of ethics, analysis processes and approaches, the authors have updated their bestselling text to reflect recent advances and challenges. Features in the Fourth Edition of Designing Qualitative Research include: recent thinking on 'the researcher in the research setting'; consideration of the current political climate; updated references and Further Reading sections; postscripts at the end of each chapter that consist of a dialogue between a student and an advisor, illustrating design dilemmas in real time; and, a step-by-step guide to crafting a research project from start to finish.

Detalles

  • Título Designing Qualitative Research
  • Autor Marshall, Catherine; Rossman, Gretchen B
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición 4th
  • Editorial Sage Publications, Inc, Thousand Oaks, CA
  • Fecha de publicación 2006-03
  • ISBN 9781412924894
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Designing Qualitative Research

Designing Qualitative Research

de Rossman, Gretchen B.

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412924894 / 1412924898
Cantidad disponible
2
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.45
EUR 10.11 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 1.45
EUR 10.11 enviando a USA
Designing Qualitative Research
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Designing Qualitative Research

de Marshall, C. and Rossman, G.B.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412924894 / 1412924898
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.45
EUR 15.05 enviando a USA

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Descripción:
Sage Publications, Inc, 2006. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,450grams, ISBN:9781412924894
Precio
EUR 2.45
EUR 15.05 enviando a USA
Designing Qualitative Research
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Designing Qualitative Research

de Catherine Marshall et Gretchen B. Rossman

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412924894 / 1412924898
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.69
EUR 11.29 enviando a USA

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Descripción:
SAGE Publications Ltd, 2006. Paperback. Good. Former library book. Slight signs of wear on the cover. Soiling on the side. Edition 2006. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
Precio
EUR 4.69
EUR 11.29 enviando a USA
Designing Qualitative Research
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Designing Qualitative Research

de Rossman, Gretchen B., Marshall, Catherine

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412924894 / 1412924898
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.70
EUR 9.41 enviando a USA

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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.70
EUR 9.41 enviando a USA
Designing Qualitative Research
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Designing Qualitative Research

de Rossman, Gretchen B., Marshall, Catherine

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412924894 / 1412924898
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.70
Envío gratuito a USA

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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.70
Envío gratuito a USA
Designing Qualitative Research
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Designing Qualitative Research

de Rossman, Gretchen B., Marshall, Catherine

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412924894 / 1412924898
Cantidad disponible
3
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.13
EUR 9.41 enviando a USA

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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.13
EUR 9.41 enviando a USA
Designing Qualitative Research

Designing Qualitative Research

de Catherine Marshall; Gretchen B. Rossman

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412924894 / 1412924898
Cantidad disponible
4
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.63
Envío gratuito a USA

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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated, 2006. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.63
Envío gratuito a USA
Designing Qualitative Research
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Designing Qualitative Research

de Catherine Marshall; Gretchen B. Rossman

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412924894 / 1412924898
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.05
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Sage Publications, Inc, 2006-03-07. Paperback. Good.
Precio
EUR 7.05
Envío gratuito a USA
Designing Qualitative Research
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Designing Qualitative Research

de Marshall, Catherine; Rossman, Gretchen B

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412924894 / 1412924898
Cantidad disponible
2
Librería
Salem, Oregon, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.41
EUR 5.17 enviando a USA

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Descripción:
Sage Publications, Inc, 2006-03-07. Paperback. Very Good. Shelf wear, corner and edge wear. Bumping to bottom of spine. Interior pages are crisp and clean. Year 2006, 4th Edition. 262 pages.
Precio
EUR 9.41
EUR 5.17 enviando a USA
Designing Qualitative Research
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Designing Qualitative Research

de Catherine Marshall, Gretchen B. Rossman

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used:Good
Edición
4th
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412924894 / 1412924898
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.44
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Sage Publications, Inc, 2006-03-07. 4th. Paperback. Used:Good.
Precio
EUR 16.44
Envío gratuito a USA