Descripción:
Sage Publications, Inc, 2011. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round condition. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1800grams, ISBN:9781412980180
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Handbook of Marketing Scales: Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research Tapa dura - 2010
de William O. Bearden (Editor); Richard G. Netemeyer (Editor); Kelly L. Haws (Editor)
Detalles
- Título Handbook of Marketing Scales: Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research
- Autor William O. Bearden (Editor); Richard G. Netemeyer (Editor); Kelly L. Haws (Editor)
- Encuadernación Tapa dura
- Edición Third Edition
- Páginas 624
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Sage Publications, Inc
- Fecha de publicación 2010-12
- ISBN 9781412980180 / 1412980186
- Peso 3.61 libras (1.64 kg)
- Dimensiones 11 x 8.6 x 1.4 pulgadas (27.94 x 21.84 x 3.56 cm)
-
Temas
- Aspects (Academic): Business Aspects
- Library of Congress subjects Marketing research, Consumer behavior - Research
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2010026666
- Dewey Decimal Code 658.83
Reseñas en medios
Citas
- Choice, 05/01/2011, Page 0
- Reference and Research Bk News, 04/01/2011, Page 113
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Handbook of Marketing Scales: Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research (Association for Consumer Research)
de Bearden, W. O., et al.
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781412980180 / 1412980186
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
- Precio
-
EUR 41.88EUR 15.09 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 41.88
EUR 15.09
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Handbook of Marketing Scales: Multi-item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research
de Haws, Kelly L. (Editor)/ Bearden, William O. (Editor)/ Netemeyer, Richard G. (Editor)
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781412980180 / 1412980186
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 205.86EUR 11.83 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Sage Pubns, 2010. Hardcover. New. 3rd edition. 568 pages. 11.25x9.00x1.50 inches.
Precio
EUR 205.86
EUR 11.83
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Handbook of Marketing Scales
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781412980180 / 1412980186
- Cantidad disponible
- 3
- Librería
-
Woodside, New York, United States
- Precio
-
EUR 216.63EUR 3.76 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Sage Publications , pp. 624 . Hardback. New.
Precio
EUR 216.63
EUR 3.76
enviando a USA