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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good Tapa blanda - 2011

de Nancy R. Lee; Philip Kotler

Detalles

  • Título Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
  • Autor Nancy R. Lee; Philip Kotler
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición INTERNATIONAL ED
  • Páginas 520
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Sage Publications, Inc, London
  • Fecha de publicación 2011-10
  • Ilustrado
  • ISBN 9781412981491 / 1412981492
  • Peso 1.62 libras (0.73 kg)
  • Dimensiones 9 x 7 x 0.9 pulgadas (22.86 x 17.78 x 2.29 cm)
  • Library of Congress subjects Behavior modification, Social marketing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2011033241
  • Dewey Decimal Code 658.8
Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.40
EUR 2.83 enviando a USA

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Descripción:
SAGE Publications, Inc. Used - Very Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofit job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Precio
EUR 1.40
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

de Kotler, Philip

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.51
EUR 10.24 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 2.51
EUR 10.24 enviando a USA
Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

de Lee, Nancy R., Kotler, Philip

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.88
EUR 10.69 enviando a USA

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Descripción:
SAGE Publications, Inc. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Precio
EUR 3.88
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Social Marketing : Influencing Behaviors for Good
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Social Marketing : Influencing Behaviors for Good

de Kotler, Philip, Lee, Nancy R

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Cantidad disponible
2
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.71
Envío gratuito a USA

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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.71
Envío gratuito a USA
Social Marketing : Influencing Behaviors for Good
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Social Marketing : Influencing Behaviors for Good

de Kotler, Philip, Lee, Nancy R

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.37
EUR 9.42 enviando a USA

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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.37
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

de Lee, Nancy R.; Kotler, Philip

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.64
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Sage Publications, Inc, 2011. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.64
Envío gratuito a USA
Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

de Lee, Nancy R.; Kotler, Philip

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.64
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Sage Publications, Inc, 2011. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.64
Envío gratuito a USA
Social Marketing : Influencing Behaviors for Good
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Social Marketing : Influencing Behaviors for Good

de Kotler, Philip, Lee, Nancy R

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.93
EUR 9.42 enviando a USA

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SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.93
EUR 9.42 enviando a USA
Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

de Lee, N.R. and Kotler, P.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.97
EUR 15.23 enviando a USA

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Sage Publications, Inc, 2011. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,900grams, ISBN:1412981492
Precio
EUR 8.97
EUR 15.23 enviando a USA
Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

de Lee, Nancy R.; Kotler, Philip

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Cantidad disponible
3
Librería
Boca Raton, Florida, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.24
EUR 5.64 enviando a USA

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SAGE Publications, Inc, 2011-10-20. Paperback. Good. This listing is for Social Marketing: Influencing Behaviors for Good This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 1452292140 Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 30 days of the purchase for a full refund.
Precio
EUR 12.24
EUR 5.64 enviando a USA