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Sage Publications, Inc, 2011. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Detalles
- Título SAGE Brief Guide to Marketing Ethics
- Autor Sage Publications
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición Paperback
- Páginas 232
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Sage Publications, Inc
- Fecha de publicación 2011-03-14
- Features Bibliography, Table of Contents
- ISBN 9781412995146 / 1412995140
- Peso 0.63 libras (0.29 kg)
- Dimensiones 9 x 6.09 x 0.34 pulgadas (22.86 x 15.47 x 0.86 cm)
- Library of Congress subjects Business ethics, Marketing - Moral and ethical aspects
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2011006041
- Dewey Decimal Code 174.4
Reseñas en medios
Citas
- Choice, 11/01/2011, Page 0
- Reference and Research Bk News, 06/01/2011, Page 94
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Sage Publications , pp. 232 . Papeback. New.
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