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Harvard Business Review on Emerging Markets
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Harvard Business Review on Emerging Markets Tapa blanda - 2008 - 1st Edición

de Manufactured by Harvard Business Review


Información de la editorial

Includes index.

Detalles

  • Título Harvard Business Review on Emerging Markets
  • Autor Manufactured by Harvard Business Review
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 214
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Harvard Business Review Press, New Delhi
  • Fecha de publicación 2008-09
  • ISBN 9781422126493 / 1422126498
  • Peso 0.51 libras (0.23 kg)
  • Dimensiones 8.2 x 6.32 x 0.61 pulgadas (20.83 x 16.05 x 1.55 cm)
  • Library of Congress subjects Developing countries - Commerce, International business enterprises -
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2008010439
  • Dewey Decimal Code 658.840
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  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781422126493 / 1422126498
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.71
EUR 2.84 enviando a USA

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Descripción:
Harvard Business Press. Used - Very Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofi9780393706468 t job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
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  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781422126493 / 1422126498
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.39
EUR 15.33 enviando a USA

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Descripción:
Harvard Business School Press, 2008. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,300grams, ISBN:9781422126493
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EUR 2.39
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de Harvard Business School Press

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781422126493 / 1422126498
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.50
EUR 15.33 enviando a USA

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Harvard Business School Press, 2008. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,300grams, ISBN:9781422126493
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EUR 2.50
EUR 15.33 enviando a USA
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  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781422126493 / 1422126498
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.78
EUR 3.78 enviando a USA

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Harvard Business Press. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 3.78
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de Harvard Business Press

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781422126493 / 1422126498
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
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Precio
EUR 50.03
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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 50.03
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