Ir al contenido

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution Tapa dura - 2010

de Tarun Khanna; Krishna G. Palepu

This work targets the corporate strategists who need a practical framework and assessment tools for analyzing emerging markets, identifying new business opportunities, and planning strategy and execution.


Detalles

  • Título Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
  • Autor Tarun Khanna; Krishna G. Palepu
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición 1st edition
  • Páginas 272
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Harvard Business Review Press, New Delhi
  • Fecha de publicación 2010-04
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Dust Cover, Illustrated, Index, Table of Contents
  • ISBN 9781422166956 / 1422166953
  • Peso 1.06 libras (0.48 kg)
  • Dimensiones 9.48 x 6.6 x 0.93 pulgadas (24.08 x 16.76 x 2.36 cm)
  • Library of Congress subjects International business enterprises, Globalization - Economic aspects
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2009036019
  • Dewey Decimal Code 658.401

Reseñas en medios

Citas

  • Reference and Research Bk News, 11/01/2010, Page 127

Acerca del autor

Krishna Palepu is the Ross Graham Walker Professor of Business Administration and Senior Associate Dean for International Development at the Harvard Business School. Tarun Khanna is the Jorge Paulo Lemann Professor at Harvard Business School and the author of Billions of Entrepreneurs: How China and India Are Reshaping Their Future and Yours.
Ir arriba
Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

de Khanna, Tarun, Palepu, Krishna G

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.29
EUR 2.80 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofi t job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Precio
EUR 1.29
EUR 2.80 enviando a USA
Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

de Khanna, Tarun, Palepu, Krishna G

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.22
EUR 2.80 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Very Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofi t job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Precio
EUR 2.22
EUR 2.80 enviando a USA
Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

de Khanna, Tarun

  • Usado
Estado
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Cantidad disponible
1
Librería
Annandale, New Jersey, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.79
EUR 3.73 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
UsedVeryGood. Fast shipping and order satisfaction guaranteed. A portion of your purchase benefits Non-Profit Organizations, First Aid and Fire Stations!
Precio
EUR 2.79
EUR 3.73 enviando a USA
Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

de Khanna, Tarun, Palepu, Krishna G

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Cantidad disponible
1
Librería
Eugene , Oregon, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.19
EUR 3.73 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Very Good. Hardcover A well-cared-for item that has seen limited use but remains in better than average cosmetic condition. The item is complete, and without major damage. It may have limited signs of use. Packed with care, shipped promptly.
Precio
EUR 4.19
EUR 3.73 enviando a USA
Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

de Tarun Khanna; Krishna G. Palepu

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.94
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press, 2010. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.94
Envío gratuito a USA
Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

de Tarun Khanna; Krishna G. Palepu

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Cantidad disponible
3
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.94
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press, 2010. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.94
Envío gratuito a USA
Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

de Tarun Khanna; Krishna G. Palepu

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.94
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press, 2010. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.94
Envío gratuito a USA
Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

de Khanna, Tarun

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used: Good
Edición
56105th
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.82
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Brand: Harvard Business Review Press, 2010-04-28. 56105th. hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 8.82
Envío gratuito a USA
Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

de Khanna, Tarun, Palepu, Krishna G

  • Usado
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.96
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Like New. Used book that is in almost brand-new condition.
Precio
EUR 9.96
Envío gratuito a USA
Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

de Khanna, Tarun; Palepu, Krishna G

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Ships same or next business day
Edición
56105th
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Cantidad disponible
1
Librería
tontitown, Arkansas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.72
EUR 2.80 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. 56105th. hardcover. Ships same or next business day . 6x0x9.
Precio
EUR 10.72
EUR 2.80 enviando a USA