Ir al contenido

Making Media Studies: The Creativity Turn in Media and Communications Studies
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Making Media Studies: The Creativity Turn in Media and Communications Studies Tapa dura - 2015

de Steve Jones (Other); David Gauntlett

Detalles

  • Título Making Media Studies: The Creativity Turn in Media and Communications Studies
  • Autor Steve Jones (Other); David Gauntlett
  • Encuadernación Tapa dura
  • Páginas 171
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Peter Lang Inc., International Academic Publi
  • Fecha de publicación 2015-02-27
  • Features Bibliography, Index
  • ISBN 9781433123351 / 1433123355
  • Peso 0.75 libras (0.34 kg)
  • Dimensiones 8.8 x 5.9 x 0.6 pulgadas (22.35 x 14.99 x 1.52 cm)
  • Temas
    • Interdisciplinary Studies: Communication Studies
  • Library of Congress subjects Mass media, Communication
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2014040323
  • Dewey Decimal Code 302.23

Acerca del autor

David Gauntlett is a Professor in the Faculty of Media, Arts and Design and Co-Director of the Communications and Media Research Institute at the University of Westminster, United Kingdom. See davidgauntlett.com for further information, blog, and videos.

Más ejemplares

Making Media Studies: The Creativity Turn in Media and Communications Studies (Digital Formations)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Making Media Studies: The Creativity Turn in Media and Communications Studies (Digital Formations)

de Gauntlett, David

  • Usado
Estado
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9781433123351 / 1433123355
Cantidad disponible
2
Librería
Center Moriches, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 101.74
EUR 2.83 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
UsedVeryGood. Fast Shipping - Safe and Secure 7 days a week!
Precio
EUR 101.74
EUR 2.83 enviando a USA