Ir al contenido

Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain: The 17th ICMI Study
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain: The 17th ICMI Study Tapa dura - 2009 - 2010th Edición

de Celia Hoyles (Editor); Jean-Baptiste Lagrange (Editor)


Descripción de contraportada

Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain revisits the important 1985 ICMI Study on the influence of computers and informatics on mathematics and its teaching. The focus of this book, resulting from the seventeenth Study led by ICMI, is the use of digital technologies in mathematics teaching and learning in countries across the world. Specifically, it focuses on cultural diversity and how this diversity impinges on the use of digital technologies in mathematics teaching and learning. Within this focus, themes such as mathematics and mathematical practices; learning and assessing mathematics with and through digital technologies; teachers and teaching; design of learning environments and curricula; implementation of curricula and classroom practice; access, equity and socio-cultural issues; and connectivity and virtual networks for learning, serve to organize the study and bring it coherence.

Providing a state-of-the-art view of the domain with regards to research, innovating practices and technological development, Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain is of interest to researchers and all those interested in the role that digital technology plays in mathematics education.

Detalles

  • Título Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain: The 17th ICMI Study
  • Autor Celia Hoyles (Editor); Jean-Baptiste Lagrange (Editor)
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 2010th
  • Edición 2010
  • Páginas 494
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Springer
  • Fecha de publicación 2009-10-26
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Illustrated, Index, Table of Contents
  • ISBN 9781441901453 / 1441901450
  • Peso 1.95 libras (0.88 kg)
  • Dimensiones 9.21 x 6.14 x 1.13 pulgadas (23.39 x 15.60 x 2.87 cm)
  • Library of Congress subjects Mathematics - Computer-assisted instruction, Mathematics - Study and teaching
  • Dewey Decimal Code 510.71
Ir arriba

Más ejemplares

Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain: The 17th ICMI Study (New ICMI Study...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain: The 17th ICMI Study (New ICMI Study Series, 13)

  • Usado
Estado
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9781441901453 / 1441901450
Cantidad disponible
1
Librería
Skokie, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 36.11
EUR 3.77 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
UsedVeryGood.
Precio
EUR 36.11
EUR 3.77 enviando a USA
Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain: The 17th ICMI Study

Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain: The 17th ICMI Study

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781441901453 / 1441901450
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.89
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Springer, 2009. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 39.89
Envío gratuito a USA
Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain : The 17th ICMI Study
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain : The 17th ICMI Study

de Celia Hoyles

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781441901453 / 1441901450
Cantidad disponible
453
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 235.21
EUR 9.45 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain : The 17th ICMI Study.
Precio
EUR 235.21
EUR 9.45 enviando a USA
Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781441901453 / 1441901450
Cantidad disponible
4
Librería
Woodside, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 373.91
EUR 3.77 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Springer , pp. 508 . Hardback. New.
Precio
EUR 373.91
EUR 3.77 enviando a USA
Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain: The 17th ICMI Study (New ICMI Study...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain: The 17th ICMI Study (New ICMI Study Series, 13)

de Hoyles, Celia [Editor]; Lagrange, Jean-Baptiste [Editor];

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781441901453 / 1441901450
Cantidad disponible
5
Librería
campbelltown, Florida, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 430.07
EUR 9.45 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Springer. hardcover. New. 6x1x9. Brand New Book in Publishers original Sealing
Precio
EUR 430.07
EUR 9.45 enviando a USA