Ir al contenido

Practical Zendesk Administration: Best Practices for Setting Up Your Customer
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Practical Zendesk Administration: Best Practices for Setting Up Your Customer Service Platform Tapa blanda - 2012

de Stafford Vaughan

Detalles

  • Título Practical Zendesk Administration: Best Practices for Setting Up Your Customer Service Platform
  • Autor Stafford Vaughan
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición INTERNATIONAL ED
  • Páginas 187
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial O'Reilly Media
  • Fecha de publicación 2012-10
  • Ilustrado
  • ISBN 9781449343644 / 1449343643
  • Peso 0.69 libras (0.31 kg)
  • Dimensiones 9.19 x 7 x 0.43 pulgadas (23.34 x 17.78 x 1.09 cm)
  • Library of Congress subjects Management information systems, Customer relations - Management
  • Dewey Decimal Code 658.812

Acerca del autor

Stafford Vaughan started computer programming at an early age. He grewup near Sydney, Australia, before moving to Silicon Valley to joinApple as a Training Program Manager. He has spent the majority of hiscareer building training departments for fast growing softwarecompanies, and personally established the Zendesk public trainingprogram in 2011.

As an educator, Stafford has authored the official training curriculafor Zendesk, Atlassian JIRA, Confluence, GreenHopper, and GoodData. Hehas delivered training sessions to more than a thousand organizationsin 15 countries, including NASA, the Pentagon, the United Nations inGeneva, Harvard University, Stanford Graduate School of Business, Groupon, the US Department of Commerce, Sun Microsystems, and WellsFargo Bank.

Stafford holds a Bachelor of Software Engineering degree from theUniversity of Newcastle, and is a CompTIA Certified Technical Trainer, a Sun Certified Java Programmer, a Microsoft Certified ApplicationSpecialist, an Apple Certified Pro, and an Adobe Certified Expert.

Stafford currently lives in San Francisco, and in his spare time heenjoys photography and hiking.

Más ejemplares

Practical Zendesk Administration: Best Practices for Setting Up Your Customer Service Platform
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Practical Zendesk Administration: Best Practices for Setting Up Your Customer Service Platform

de Vaughan, Stafford

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781449343644 / 1449343643
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.61
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
O'Reilly Media, 2012. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.61
Envío gratuito a USA
Practical Zendesk Administration: Best practices for setting up your customer service platform

Practical Zendesk Administration: Best practices for setting up your customer service platform

de Stafford Vaughan

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781449343644 / 1449343643
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.85
EUR 10.26 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 14.85
EUR 10.26 enviando a USA
Practical Zendesk Administration: Best practices for setting up your customer service platform
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Practical Zendesk Administration: Best practices for setting up your customer service platform

de Vaughan, Stafford

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781449343644 / 1449343643
Cantidad disponible
800
Librería
Fairfax Station, Virginia, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.42
EUR 3.78 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
O'Reilly Media, 2012-11-02. Paperback. Like New.
Precio
EUR 24.42
EUR 3.78 enviando a USA
Practical Zendesk Administration: Best practices for setting up your customer service platform
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Practical Zendesk Administration: Best practices for setting up your customer service platform

de Vaughan, Stafford

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781449343644 / 1449343643
Cantidad disponible
800
Librería
Fairfax Station, Virginia, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.43
EUR 3.78 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
O'Reilly Media, 2012-11-02. Paperback. New.
Precio
EUR 24.43
EUR 3.78 enviando a USA
Practical Zendesk Administration
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Practical Zendesk Administration

de Vaughan, Stafford

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781449343644 / 1449343643
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.19
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 38.19
Envío gratuito a USA