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Lean Six Sigma for Service - Pursuing Perfect Service - Using a Practical Approach to Lean Six Sigma to Improve the Customer Experience and Reduce Costs in Service Industries Tapa blanda - 2011

de Rob Ptacek, Jaideep Motwani, Ph.D


Detalles

  • Título Lean Six Sigma for Service - Pursuing Perfect Service - Using a Practical Approach to Lean Six Sigma to Improve the Customer Experience and Reduce Costs in Service Industries
  • Autor Rob Ptacek, Jaideep Motwani, Ph.D
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Páginas 520
  • Editorial MCS Media, Inc
  • Fecha de publicación 2011-09
  • ISBN 9781450766333
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Lean Six Sigma for Service - Pursuing Perfect Service - Using a Practical Approach to Lean Six Sigma to Improve the Customer Experience and Reduce Costs in Service Industries

de Rob Ptacek; Jaideep Motwani; Ph.D.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781450766333 / 1450766331
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.14
Envío gratuito a USA

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Descripción:
MCS Media, Inc., 2011. Perfect Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 12.14
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Lean Six Sigma for Service - Pursuing Perfect Service - Using a Practical Approach to Lean Six Sigma to Improve the Customer Experience and Reduce Costs in Service Industries

de Rob Ptacek; Jaideep Motwani; Ph.D

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781450766333 / 1450766331
Cantidad disponible
1
Librería
East Grand Rapids, Michigan, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 28.37
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MCS Media, Inc, 2011-09-27. Perfect Paperback. New. NEW!! Orders ship same or next business day w/ free tracking. Choose Expedited shipping for fastest (2-6 business day) delivery. Satisfaction Guaranteed!
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Lean Six Sigma for Service - Pursuing Perfect Service - Using a Practical Approach to Lean Six Sigma to Improve the Customer Experience and Reduce Costs in Service Industries

de Rob Ptacek

  • Usado
  • Bien
Estado
Usado - Bien
ISBN 10 / ISBN 13
9781450766333 / 1450766331
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 60.92
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perfect. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
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EUR 60.92
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