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The Role of the Media in Promoting and Reducing Tobacco Use Tapa blanda - 2012
de U. S. Human Services; National Institutes Health; M. D. Davis (Editor)
Detalles
- Título The Role of the Media in Promoting and Reducing Tobacco Use
- Autor U. S. Human Services; National Institutes Health; M. D. Davis (Editor)
- Encuadernación Tapa blanda
- Páginas 684
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Createspace Independent Publishing Platform
- Fecha de publicación 2012-06-23
- ISBN 9781478117902 / 1478117907
- Peso 2.55 libras (1.16 kg)
- Dimensiones 9.25 x 7.52 x 1.37 pulgadas (23.50 x 19.10 x 3.48 cm)
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The Role of the Media in Promoting and Reducing Tobacco Use
de U S Department of Healt Human Services
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781478117902 / 1478117907
- Cantidad disponible
- 10
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
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The Role of the Media in Promoting and Reducing Tobacco Use
de Institute, National Cancer
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
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- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781478117902 / 1478117907
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