Ir al contenido

How Canadians Communicate, Vol. 2: Media, Globalization and Identity
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Canadians Communicate, Vol. 2: Media, Globalization and Identity Tapa blanda - 2007

de David Taras (Editor); Contribution by Kenneth J. Goldstein; Frits Pannekoek (Editor)


Información de la editorial

The follow-up to How Canadians Communicate, this second volume embarks upon a new examination of Canada's current media health and turns its attention to the impact of globalization on Canadian communication, culture, and identity.

How Canadians Communicate, Vol. 2: Media, Globalization and Identity, includes contributions from experts from a wide range of specialties in the areas of communication and technology. Some, as the editors point out, are optimistic about the future of Canadian media, while others are pessimistic. All, however, recognize the profound impact of rapidly changing technologies and the new globalized world on Canadian culture. The contributors highlight the new tools such as blogs, Blackberries, and peer-to-peer networks that are continuously changing how Canadians communicate. And, they explore the various ways in which Canada is adapting to the new climate of globalization, suggesting new and innovative paths to further define and strengthen our uniquely Canadian cultural identity.

Detalles

  • Título How Canadians Communicate, Vol. 2: Media, Globalization and Identity
  • Autor David Taras (Editor); Contribution by Kenneth J. Goldstein; Frits Pannekoek (Editor)
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición First Edition
  • Páginas 350
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial University of Calgary Press
  • Fecha de publicación 2007-05-07
  • Ilustrado
  • ISBN 9781552382240 / 1552382249
  • Peso 1.26 libras (0.57 kg)
  • Dimensiones 8.88 x 6.13 x 0.84 pulgadas (22.56 x 15.57 x 2.13 cm)
  • Temas
    • Interdisciplinary Studies: Canadiana
  • Library of Congress subjects Mass media - Social aspects - Canada, Nationalism - Canada
  • Dewey Decimal Code 302.230
Ir arriba

Más ejemplares

How Canadians Communicate II: Media, Globalization and Identity (No. 2)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Canadians Communicate II: Media, Globalization and Identity (No. 2)

de David Taras (Editor), Frits Pannekoek (Editor), Maria Bakardjieva (Editor)

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used:Good
Edición
1st. Canadian
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781552382240 / 1552382249
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.80
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
University of Calgary Press, 2007-05-07. 1st. Canadian. Paperback. Used:Good.
Precio
EUR 5.80
Envío gratuito a USA
How Canadians Communicate II: Media, Globalization, and Identity (No. 2)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Canadians Communicate II: Media, Globalization, and Identity (No. 2)

de Editor-David Taras; Editor-Maria Bakardjieva; Editor-Frits Pannekoek

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781552382240 / 1552382249
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.19
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
University of Calgary Press, 2007-06-11. Paperback. Good.
Precio
EUR 20.19
Envío gratuito a USA
How Canadians Communicate II: Media, Globalization and Identity
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Canadians Communicate II: Media, Globalization and Identity

de Taras, David et al. (ed.)

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781552382240 / 1552382249
Cantidad disponible
1
Librería
Calgary, Alberta, Canada
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.74
EUR 9.42 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
University of Calgary Press, 2007. Softcover. xxii, 328 pp. Bright clean copy. ISBN 9781552382240. . Very Good. 8vo.
Precio
EUR 20.74
EUR 9.42 enviando a USA