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CRM Redefining Customer Relationship Management (Enterprise Computing)
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CRM Redefining Customer Relationship Management (Enterprise Computing) Tapa blanda - 2002 - 1st Edición

de Jeffrey Peel


Primera línea

Customer are changing.

Detalles

  • Título CRM Redefining Customer Relationship Management (Enterprise Computing)
  • Autor Jeffrey Peel
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas Book, 217 pp
  • Idioma ENG
  • Editorial Digital Press, Amsterdam
  • Fecha de publicación June 15, 2002
  • ISBN 9781555582630
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CRM: Redefining Customer Relationship Management
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CRM: Redefining Customer Relationship Management

de Peel, Jeffrey

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good +
Edición
Trade Paperback
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781555582630 / 155558263X
Cantidad disponible
1
Librería
Chicago, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.84
EUR 4.72 enviando a USA

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Descripción:
Amsterdam: Digital Press, 2002. pages clean and binding tight. top front corner creased. minimal edgewear.. Trade Paperback. Trade Paperback. Good +.
Precio
EUR 22.84
EUR 4.72 enviando a USA
Crm: Redefining Customer Relationship Management
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Crm: Redefining Customer Relationship Management

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used; Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781555582630 / 155558263x
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 34.26
EUR 12.94 enviando a USA

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Hardcover. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped within 24 hours and our lightning fast-delivery within 48 hours coupled with our prompt customer service ensures a smooth journey from ordering to delivery. Discover the joy of reading with us, your trusted source for affordable books that do not compromise on quality.
Precio
EUR 34.26
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CRM
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CRM

de Jeffrey Peel

  • Usado
Estado
Used
ISBN 10 / ISBN 13
9781555582630 / 155558263X
Cantidad disponible
1
Librería
Woodside, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 43.23
EUR 3.76 enviando a USA

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Descripción:
Elsevier , pp. xvii + 217 1st Edition . Papeback. Used.
Precio
EUR 43.23
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CRM: Redefining Customer Relationship Management
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CRM: Redefining Customer Relationship Management

de Peel, J.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781555582630 / 155558263x
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 54.92
EUR 15.01 enviando a USA

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Descripción:
Digital Press, 2002. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Book contains pen markings. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,500grams, ISBN:9781555582630
Precio
EUR 54.92
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Crm Redefining Customer Relationship Management (Pb 2002)
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Crm Redefining Customer Relationship Management (Pb 2002)

de Jeffrey A Peel

  • Usado
  • very good
Estado
Usado - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781555582630 / 155558263x
Cantidad disponible
1
Librería
Indianapolis, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 45.40
EUR 11.94 enviando a USA

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Descripción:
Very Good.
Precio
EUR 45.40
EUR 11.94 enviando a USA
Crm: Redefining Customer Relationship Management
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Crm: Redefining Customer Relationship Management

de Peel, Jeffrey

  • Usado
Estado
Usado
ISBN 10 / ISBN 13
9781555582630 / 155558263X
Cantidad disponible
1
Librería
San Casciano V.P., Italy
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 53.56
EUR 21.00 enviando a USA

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Descripción:
2002. 2002; br., pp. 217, cm 23,5x18.
Precio
EUR 53.56
EUR 21.00 enviando a USA
Crm Redefining Customer Relationship Management
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Crm Redefining Customer Relationship Management

  • Nuevo
Estado
New
ISBN 10 / ISBN 13
9781555582630 / 155558263x
Cantidad disponible
5
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 65.20
EUR 4.72 enviando a USA

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Descripción:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
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EUR 65.20
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CRM REDEFINING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
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CRM REDEFINING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT

de JEFFREY A PEEL

  • Nuevo
Estado
NEW
ISBN 10 / ISBN 13
9781555582630 / 155558263x
Cantidad disponible
1
Librería
NEW DELHI, Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 71.27
EUR 14.14 enviando a USA

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ELSEVIER. NEW. All Books in Brand New condition��..Book May dispatch from the US or the UK Standard Delivery is usually 5 to 7 days Tracking whenever available
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EUR 71.27
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Crm: Redefining Customer Relationship Management
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Crm: Redefining Customer Relationship Management

de Peel Jeffrey

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Brand New
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781555582630 / 155558263x
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 113.75
Envío gratuito a USA

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Descripción:
United States: Digital Press, 2002. Paperback. Brand New. Book Condition:- Brand New. Secured Packaging. Fast DeliveryBookseller Inventory # 9781555582630
Precio
EUR 113.75
Envío gratuito a USA
CRM REDEFINING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
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CRM REDEFINING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT

de JEFFREY A PEEL

  • Nuevo
Estado
Brand New
Edición
USA Edition
ISBN 10 / ISBN 13
9781555582630 / 155558263x
Cantidad disponible
20
Librería
ROANOKE, Virginia, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 140.29
EUR 0.93 enviando a USA

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USA Edition . Brand New. Brand New Fast Delivery ! Delivery with In 7-14 working Day Only.
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EUR 140.29
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