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Aftermarketing: How to Keep Customers for Life Through Relationship Marketing
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Aftermarketing: How to Keep Customers for Life Through Relationship Marketing Tapa dura - 1992

de Terry G. Vavra


Detalles

  • Título Aftermarketing: How to Keep Customers for Life Through Relationship Marketing
  • Autor Terry G. Vavra
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición First Edition, F
  • Páginas 292
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial McGraw-Hill Professional Publishing, Burr Ridge, Illinois, U.S.A.
  • Fecha de publicación 1992
  • Ilustrado
  • ISBN 9781556236051 / 1556236050
  • Peso 1.35 libras (0.61 kg)
  • Dimensiones 9.59 x 6.79 x 1.07 pulgadas (24.36 x 17.25 x 2.72 cm)
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 92001295
  • Dewey Decimal Code 658.812
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Aftermarketing: How to Keep Customers for Life Through Relationship Marketi ng

de Vavra, Terry G.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
UsedVeryGood
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781556236051 / 1556236050
Cantidad disponible
1
Librería
Shepherdstown, West Virginia, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.83
EUR 4.60 enviando a USA

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Descripción:
Business One Irwin. 1992. Hardcover. UsedVeryGood. Hardcover; light fading, shelf wear to exterior, with a few light smudges o n front cover; slight bumps to lower corners; otherwise in very good condit ion with clean text and tight binding. .
Precio
EUR 6.83
EUR 4.60 enviando a USA
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Aftermarketing: How to Keep Customers for Life Through Relationship Marketing

de Vavra, Terry G.

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781556236051 / 1556236050
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.09
EUR 3.78 enviando a USA

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Descripción:
Irwin Professional Pub. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 8.09
EUR 3.78 enviando a USA
Aftermarketing: How to Keep Customers for Life Through Relationship Marketing
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Aftermarketing: How to Keep Customers for Life Through Relationship Marketing

de Terry G. Vavra

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781556236051 / 1556236050
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.41
EUR 11.37 enviando a USA

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Descripción:
McGraw-Hill Inc.,US, 1992. Hardcover. Good. Former library book. Slight signs of wear on the cover. Different cover. Edition 1992. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
Precio
EUR 8.41
EUR 11.37 enviando a USA
Aftermarketing: How to Keep Customers for Life Through Relationship Marketing (Signed by Author)
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Aftermarketing: How to Keep Customers for Life Through Relationship Marketing (Signed by Author)

de Vavra, Terry G.

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
  • Firmado
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781556236051 / 1556236050
Cantidad disponible
1
Librería
Hollis Center, Maine, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.07
EUR 4.22 enviando a USA

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Descripción:
Burr Ridge, IL: Irwin Publishing, 1992 Book. Very Good. Hardcover. INSCRIBED & SIGNED BY AUTHOR. Inscribed & signed by author on flyleaf. A nice copy with only light wear..
Precio
EUR 24.07
EUR 4.22 enviando a USA
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de Vavra, Terry G.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781556236051 / 1556236050
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.55
Envío gratuito a USA

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 38.55
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de Vavra, Terry G

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781556236051 / 1556236050
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 98.31
EUR 5.16 enviando a USA

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Descripción:
Irwin Professional Pub, 1992-06-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 98.31
EUR 5.16 enviando a USA