Ir al contenido

Selling to India's Consumer Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling to India's Consumer Market Tapa dura - 1997

de Douglas Bullis


Información de la editorial

Douglas Bullis goes beyond the usual superficial accounts found in the usual import/export books and provides something truly unique: an in-depth analysis of what India needs from the rest of the world, not what the world can get out of India. What most businesspeople don't know, and what is crucial if they are to succeed in their transactions with India, is what India needs from them--and not always is this mere capital. Bullis describes the rise of India's middle class and consumer economy since 1991, and provides readers with what very few outsiders know: how India really works. The result is an essential resource for corporate management in marketing, sales, strategic planning and investment, and important collateral reading for students and teachers of international business. Bullis argues that India has long been misunderstood by the West. Now, as the business climate goes global, India looms as the largest country in the world to embrace the market economy. As India emerges as a mass consumer market and a major low-cost manufacturing center, not only the Indian economy, but the world economy is likely to be changed. If overseas businesspeople are to enter India and compete successfully, they need a clear, broad, up-to-the-minute and useful view of the country, its markets, its resources, and its people. In this book, Bullis provides just that.

Detalles

  • Título Selling to India's Consumer Market
  • Autor Douglas Bullis
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición null
  • Páginas 312
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Bloomsbury Publishing PLC, Westport, Connecticut, U.S.A.
  • Fecha de publicación 1997-12-09
  • ISBN 9781567201055 / 1567201059
  • Peso 1.39 libras (0.63 kg)
  • Dimensiones 9.57 x 6.4 x 1.21 pulgadas (24.31 x 16.26 x 3.07 cm)
  • Temas
    • Cultural Region: Indian
  • Library of Congress subjects Advertising - India, Consumption (Economics) - India
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 97001704
  • Dewey Decimal Code 658.800

Acerca del autor

DOUGLAS BULLIS is a writer, editor, and currently owner of Atelier Books, a full-service book production firm serving international publishers with interests in the Southeast Asian market./e Bullis has written and published more than 200 articles on topics ranging from art and cultural history to business, country investment, and technology transfer. He also is author of Selling to India's Consumer Market (Quorum, 1997).
Ir arriba

Más ejemplares

Selling to India's Consumer Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling to India's Consumer Market

de Douglas Bullis

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781567201055 / 1567201059
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.90
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Praeger, 1997-12-30. Hardcover. Good.
Precio
EUR 12.90
Envío gratuito a USA
Selling to India's Consumer Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling to India's Consumer Market

de Bullis, Douglas

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781567201055 / 1567201059
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 50.43
EUR 9.42 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
ABC-CLIO, LLC. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 50.43
EUR 9.42 enviando a USA
SELLING TO INDIA*S CONSUMER MARKET
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

SELLING TO INDIA*S CONSUMER MARKET

de DOUGLAS BULLIS,

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Edición
null
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781567201055 / 1567201059
Cantidad disponible
5
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 59.38
EUR 9.42 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Greenwood, 1997. null. Hardcover. New/New.
Precio
EUR 59.38
EUR 9.42 enviando a USA
Selling to India*s Consumer Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling to India*s Consumer Market

  • Nuevo
Estado
New
ISBN 10 / ISBN 13
9781567201055 / 1567201059
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 60.04
EUR 4.71 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
Precio
EUR 60.04
EUR 4.71 enviando a USA
Selling to India's Consumer Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling to India's Consumer Market

de Douglas Bullis

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781567201055 / 1567201059
Cantidad disponible
1
Librería
Woodside, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.17
EUR 3.76 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
ABC-Clio, Incorporated , pp. 310 Index. Hardback. Used.
Precio
EUR 75.17
EUR 3.76 enviando a USA
Selling to India's Consumer Market

Selling to India's Consumer Market

de Douglas Bullis

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781567201055 / 1567201059
Cantidad disponible
62
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 111.77
EUR 9.46 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Selling to India's Consumer Market.
Precio
EUR 111.77
EUR 9.46 enviando a USA
Selling to India`s Consumer Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling to India`s Consumer Market

de Douglas Bullis

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781567201055 / 1567201059
Cantidad disponible
10
Librería
New Delhi, Andaman and Nicobar Islands, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 287.26
EUR 14.13 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Quorum Books, 1997. Hardcover. New.
Precio
EUR 287.26
EUR 14.13 enviando a USA
Selling to India`s Consumer Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Selling to India`s Consumer Market

de Douglas Bullis

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781567201055 / 1567201059
Cantidad disponible
10
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 287.26
EUR 14.13 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Quorum Books, 1997. Hardcover. New.
Precio
EUR 287.26
EUR 14.13 enviando a USA