Ir al contenido

Artificial Intelligence for Computer Games: An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Artificial Intelligence for Computer Games: An Introduction Tapa dura - 2004

de John David Funge


Información de la editorial

Learn to make games that are more fun and engaging! Building on fundamental principles of Artificial Intelligence, Funge explains how to create Non-Player Characters (NPCs) with progressively more sophisticated capabilities. Starting with the basic capability of acting in the game world, the book explains how to develop NPCs who can perceive, remember what they perceive, and then continue in the game play to think about the effects of possible actions, and finally learn from their experience. Funge considers the system architecture and explains how to implement potential behaviors (both reactive and deliberate) for intelligent and responsive NPCs allowing for games that are more fun and engaging. Emphasizing enduring design principles, Funge covers the basics of Game AI and provides a clear, easy to read introduction that beginning programmers and game designers will enjoy.

Detalles

  • Título Artificial Intelligence for Computer Games: An Introduction
  • Autor John David Funge
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición International ed
  • Páginas 160
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial A K PETERS
  • Fecha de publicación July 29, 2004
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Illustrated, Index
  • ISBN 9781568812083 / 1568812086
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2004048651
  • Dewey Decimal Code 794.815

Reseñas en medios

Citas

  • Scitech Book News, 12/01/2004, Page 24
Ir arriba

Más ejemplares

Artificial Intelligence for Computer Games : An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Artificial Intelligence for Computer Games : An Introduction

de Funge, John David

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781568812083 / 1568812086
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.81
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Taylor & Francis Group. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.81
Envío gratuito a USA
Artificial Intelligence for Computer Games : An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Artificial Intelligence for Computer Games : An Introduction

de Funge, John David

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781568812083 / 1568812086
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.99
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Taylor & Francis Group. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.99
Envío gratuito a USA
Artificial Intelligence for Computer Games : An Introduction

Artificial Intelligence for Computer Games : An Introduction

de John David Funge

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781568812083 / 1568812086
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.02
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
A K Peters, Limited, 2004. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 12.02
Envío gratuito a USA
Artificial Intelligence for Computer Games: An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Artificial Intelligence for Computer Games: An Introduction

de John David Funge

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used: Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781568812083 / 1568812086
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.85
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
A K Peters/CRC Press, 2004-07-29. Hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 17.85
Envío gratuito a USA
Artificial Intelligence for Computer Games
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Artificial Intelligence for Computer Games

de John David Funge

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781568812083 / 1568812086
Cantidad disponible
1
Librería
Woodside, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 57.61
EUR 3.77 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
A.K. Peters, Limited , pp. x + 146 . Hardback. Used.
Precio
EUR 57.61
EUR 3.77 enviando a USA
Artificial Intelligence for Computer Games: An Introduction

Artificial Intelligence for Computer Games: An Introduction

de John David Funge

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781568812083 / 1568812086
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 73.44
EUR 11.79 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. New. Providing an introduction to the use of artificial intelligence (A.I.) in computer games, this text focuses on the techniques and strategies used to deliver effective A.I. engines for gaming applications.
Precio
EUR 73.44
EUR 11.79 enviando a USA
Artificial Intelligence for Computer Games: An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Artificial Intelligence for Computer Games: An Introduction

de Funge , John David (Author)

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781568812083 / 1568812086
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 87.90
EUR 11.84 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
A K Peters Ltd, 2004. Hardcover. New. illustrated edition. 160 pages. 9.75x6.25x0.75 inches.
Precio
EUR 87.90
EUR 11.84 enviando a USA
Artificial Intelligence for Computer Games: An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Artificial Intelligence for Computer Games: An Introduction

de Funge, John David

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781568812083 / 1568812086
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 87.12
EUR 5.15 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
A K Peters/CRC Press. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 87.12
EUR 5.15 enviando a USA
Artificial Intelligence For Computer Games: An Introduction
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Artificial Intelligence For Computer Games: An Introduction

de David Funge John

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Brand New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781568812083 / 1568812086
Cantidad disponible
2
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 99.29
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
United Kingdom: CRC Press, 2014. Hardbound. Brand New. Book Condition:- Brand New. Secured Packaging. Fast DeliveryBookseller Inventory # 9781568812083
Precio
EUR 99.29
Envío gratuito a USA