Ir al contenido

Markets of One: The New Frontier in Business Competition
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Markets of One: The New Frontier in Business Competition Tapa dura - 2000

de B. Joseph Pine; James H. Gilmore; Gilmore

Through this collection of ten articles from "Harvard Business Review", the editors show how companies are increasingly customizing their offerings to meet the unique needs of individual customers, resulting in a shift from mass markets to markets of one.


Información de la editorial

A collection of ten articles that chronicle the evolution of business competition from mass markets to markets of one - in other words, from creating standardized value through mass production to creating customer-unique value through mass customization.

Primera línea

We cannot build it yet.

Detalles

  • Título Markets of One: The New Frontier in Business Competition
  • Autor B. Joseph Pine; James H. Gilmore; Gilmore
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición First Edition
  • Páginas 240
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Harvard Business Review Press, Boston, Massachusetts, U.S.A.
  • Fecha de publicación February 2000
  • ISBN 9781578512386 / 1578512387
  • Peso 1.17 libras (0.53 kg)
  • Dimensiones 9.44 x 6.42 x 0.89 pulgadas (23.98 x 16.31 x 2.26 cm)
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 99-32967
  • Dewey Decimal Code 670.427

Reseñas en medios

Citas

  • Reference and Research Bk News, 11/01/2000, Page 187
Ir arriba
Markets of One: Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization: The New Frontier in...

Markets of One: Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization: The New Frontier in Business Competition (Harvard Business Review (Hardcover))

de B.J. Pine Illinois

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781578512386 / 1578512387
Cantidad disponible
2
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.05
EUR 10.14 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 1.05
EUR 10.14 enviando a USA
Markets of One: Creating Customer-Unique Value through Mass Customization
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Markets of One: Creating Customer-Unique Value through Mass Customization

  • Usado
Estado
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9781578512386 / 1578512387
Cantidad disponible
1
Librería
Brooklyn Park, Minnesota, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.01
EUR 2.82 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
UsedVeryGood.
Precio
EUR 2.01
EUR 2.82 enviando a USA
Markets of One: Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization (Harvard Business...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Markets of One: Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization (Harvard Business Review Book Series)

de James H. Gilmore, B. Joseph Pine II, B.J. Pine Illinois

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used; Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781578512386 / 1578512387
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.13
EUR 13.01 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business School Press, 02/01/2000. Hardcover. Used; Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Precio
EUR 4.13
EUR 13.01 enviando a USA
Markets of One : Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Markets of One : Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization

de Pine II, B. Joseph

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781578512386 / 1578512387
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.66
EUR 9.42 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Very Good. Ships from the UK. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.66
EUR 9.42 enviando a USA
Markets of One : Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization

Markets of One : Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization

de Pine, B. Joseph, II; Gilmore, James H.; Gilmore

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781578512386 / 1578512387
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.70
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press, 2000. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.70
Envío gratuito a USA
Markets of One : Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Markets of One : Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization

de Pine II, B. Joseph

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781578512386 / 1578512387
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.48
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.48
Envío gratuito a USA
Markets of One : Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Markets of One : Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization

de Pine II, B. Joseph

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781578512386 / 1578512387
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.48
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.48
Envío gratuito a USA
Markets of One : Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Markets of One : Creating Customer-Unique Value Through Mass Customization

de Pine II, B. Joseph

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781578512386 / 1578512387
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.48
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.48
Envío gratuito a USA
Markets of One: Creating Customer-Unique Value through Mass Customization
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Markets of One: Creating Customer-Unique Value through Mass Customization

de Gilmore, James H

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used: Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781578512386 / 1578512387
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.65
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press, 0000-00-00. hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 8.65
Envío gratuito a USA
Markets of One  Creating Customer-unique Value Through Mass Customization
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Markets of One Creating Customer-unique Value Through Mass Customization

de Gilmore, James H. and B. Joseph Pine III, Edited with an Introduction By

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
Estado
Usado - Fine
Edición
2nd Printing
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781578512386 / 1578512387
Cantidad disponible
1
Librería
Wilson, Wisconsin, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.14
EUR 4.24 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
A Harvard Business Review Book, 2000. Green cloth with gold lettering on spine. 210 pages.. 2nd Printing. Hard Cover. Fine/Fine. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall.
Precio
EUR 14.14
EUR 4.24 enviando a USA