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Harvard Business Review on Customer Relationship Management
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Harvard Business Review on Customer Relationship Management Tapa blanda - 2002

de C. K. Prahalad; Harvard Business School Publishing; Patrica B. Ramaswamy


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Detalles

  • Título Harvard Business Review on Customer Relationship Management
  • Autor C. K. Prahalad; Harvard Business School Publishing; Patrica B. Ramaswamy
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición 1ST
  • Páginas 208
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Harvard Business Review Press, New Delhi
  • Fecha de publicación January 15, 2002
  • Ilustrado
  • ISBN 9781578516995 / 1578516994
  • Peso 0.6 libras (0.27 kg)
  • Dimensiones 8.2 x 5.54 x 0.66 pulgadas (20.83 x 14.07 x 1.68 cm)
  • Library of Congress subjects Customer relations - Management
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2001039850
  • Dewey Decimal Code 658.812
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Harvard Business Review On Customer Relationship Management

Harvard Business Review On Customer Relationship Management

de Harvard Business Review

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781578516995 / 1578516994
Cantidad disponible
4
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.95
EUR 10.31 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 0.95
EUR 10.31 enviando a USA
Harvard Business Review on Customer Relationship Management
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de Unnamed

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781578516995 / 1578516994
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.41
EUR 15.33 enviando a USA

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Harvard Business School Press, 2001. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,350grams, ISBN:9781578516995
Precio
EUR 2.41
EUR 15.33 enviando a USA
Harvard Business Review On Customer Relationship Management
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Harvard Business Review On Customer Relationship Management

de Harvard Business Review

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Very Good
Edición
Reprint
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781578516995 / 1578516994
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.32
EUR 13.22 enviando a USA

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Descripción:
Harvard Business School Press. Reprint. Paperback. Used; Very Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped within 24 hours and our lightning fast-delivery within 48 hours coupled with our prompt customer service ensures a smooth journey from ordering to delivery. Discover the joy of reading with us, your trusted source for affordable books that do not compromise on quality. 12/01/2001
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EUR 4.32
EUR 13.22 enviando a USA
Harvard Business Review on Customer Relationship Management
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Harvard Business Review on Customer Relationship Management

de Prahalad, C. K., Seybold, Patricia B., Ramaswamy, Venkatram, Berry, Leonard L., Chase, Sriram

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781578516995 / 1578516994
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.74
Envío gratuito a USA

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Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.74
Envío gratuito a USA
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de Prahalad, C. K., Seybold, Patricia B., Ramaswamy, Venkatram, Berry, Leonard L., Chase, Sriram

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781578516995 / 1578516994
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.97
EUR 9.48 enviando a USA

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Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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de Prahalad, C. K., Seybold, Patricia B., Ramaswamy, Venkatram, Berry, Leonard L., Chase, Sriram

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781578516995 / 1578516994
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.97
EUR 9.48 enviando a USA

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Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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EUR 4.97
EUR 9.48 enviando a USA
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Harvard Business Review on Customer Relationship Management

de Patricia B. Seybold; C. K. Prahalad; Venkatram Ramaswamy; Leonard L. Berry; Sriram Chase

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781578516995 / 1578516994
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.68
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2002. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 5.68
Envío gratuito a USA
Harvard Business Review on Customer Relationship Management

Harvard Business Review on Customer Relationship Management

de C. K. Prahalad; Patricia B. Seybold; Leonard L. Berry; Sriram Chase; Venkatram Ramaswamy

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781578516995 / 1578516994
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.68
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2002. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.68
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Harvard Business Review on Customer Relationship Management
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Harvard Business Review on Customer Relationship Management

de Prahalad,C.K./Ramaswamy,Venkatram/Seybold,Patricia B./Berry,Leonard L.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781578516995 / 1578516994
Cantidad disponible
1
Librería
Englewood, Colorado, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.16
EUR 3.78 enviando a USA

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2001/11/01 00:00:00.000. Trade Paperback . Good. Prahalad,C.K./Ramaswamy,Venkatram/Seybold,Patricia B./Berry,Leonard L. Harvard Business Review On Customer Relationship Management Edge/ corner wear. Pages clean. Binding tight. All U.S. orders are shipped with tracking number and email confirmation. All Orders Shipped With Tracking And Delivery Confirmation Numbers.
Precio
EUR 6.16
EUR 3.78 enviando a USA
Harvard Business Review on Customer Relationship Management
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Harvard Business Review on Customer Relationship Management

de Prahalad, C. K

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used: Good
Edición
Reprint
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781578516995 / 1578516994
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.16
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Brand: Harvard Business Press, 2002-01-15. Reprint. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 9.16
Envío gratuito a USA